Gå til innhold
  • Bli medlem

2 uker på hardangervidda sommer 2018


tklami

Anbefalte innlegg

Annonse
29 minutes ago, Kjell Iver said:

Det skal ikke være noe tull nå, så dette var rart.. Det ser ikke ut som at bildene ligger der.. Lagret du det noe annet sted først? Begynte du i går eller alt i dag?

Begynte på det i dag. Men jeg har kanskje vært for kreativ for å få plass til bildene. Så jeg la dem inn, la så til bildene jeg fikk lagt til i teksten, kopierte så teksten og sletta bilder for å så kunne legge til nye. Når jeg så limte teksten inn på nytt så var bildene der som normalt og jeg kunne legge til nye bilder, men ser nå ikke ut som det funka spesielt bra når alt kom til alt. 

Endret av tklami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tklami skrev:

Begynte på det i dag. Men jeg har kanskje vært for kreativ for å få plass til bildene. Så jeg la dem inn, la så til bildene jeg fikk lagt til i teksten, kopierte så teksten og sletta bilder for å så kunne legge til nye. Når jeg så limte teksten inn på nytt så var bildene der som normalt og jeg kunne legge til nye bilder, men ser nå ikke ut som det funka spesielt bra når alt kom til alt. 

Når du sletter bilder så blir de slettet ja. Jeg har gitt deg tilgang til å redigere, så du kan fikse det når du har tid. Men om du dobbelklikker på et bilde kan du lage det litt mindre i teksten om du vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutes ago, Kjell Iver said:

Når du sletter bilder så blir de slettet ja. Jeg har gitt deg tilgang til å redigere, så du kan fikse det når du har tid. Men om du dobbelklikker på et bilde kan du lage det litt mindre i teksten om du vil..

Da har jeg fått redigert slik at bildene har kommet med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder og tekst fra vidda er alltid kjekt å få servert. Tusen takk for bidraget. Har vandret i traktene i 35 år og kjente meg godt igjen. Synd med fisket, for du har ligget ved og fisket i vann som huser fisk langt over den magiske 2 kilosgrensen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutes ago, Eivind T said:

Bilder og tekst fra vidda er alltid kjekt å få servert. Tusen takk for bidraget. Har vandret i traktene i 35 år og kjente meg godt igjen. Synd med fisket, for du har ligget ved og fisket i vann som huser fisk langt over den magiske 2 kilosgrensen. 

Vet også at jeg har vært ved vann og mest sannsynlig flere vann som huser fin fisk, men dette året så ville det seg bare ikke. Mulig varmen gjorde at de større fiskene var vanskelige å få has på. Fikk mye fin steikefisk da, men er ikke akkurat det en vandrer mil på mil for 😉. Men om vi ser vekk ifra at jeg ikke bikka kiloen, så var det en fantastisk tur

Endret av tklami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kjell Iver said:

Takk for en flott turrapport! Gode bilder og inspirerende tekst. Det blir vel feil å savne sommeren, nå som vinteren kommer for fullt. Traff du mye folk?

Traff litt folk når jeg var innom DNT stiene, men syns faktisk det det ikke var så mye folk. Men nå holdt jeg meg for det meste utenfor DNT stiene. Da tror jeg at jeg så totalt 3 andre mannfolk. Og alle hadde fiskestanga i hånda. Så så fort en beveger seg utenfor autostrada så får en lov til å være veldig alene. Var aldri et annet telt ved de vanna jeg hadde tenkt å sette opp telt ved. 

Alltid lov til å savne sommeren, er vel derfor vi gleder oss så mye til vinteren slipper taket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@tklami: Takker for flott kalenderbidrag :-) Her var det mye fint og kjent. 
Jeg for min del gleder meg til vinter på tampen av sommer og til sommer på tampen av vinteren, veldig glad for at vi har variasjonene vi har :-) Høsten og våren er ei heller noe å kimse av. (Uten at jeg er helt sikker på hvordan man kimser og hvilket ansiktsuttrykk som dertil hører til :-D )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ser ut som en kjempetur. Moro med mye bilder.Vi skal gå fra Trondsbu og ned til Haukeliseter 1.uka i august . Planlegginga er i full gang.Det er jo noen drøye etapper ,så telt er med.Håper å kunne fiske endel på vei sør/vest over. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/30/2019 at 1:20 PM, ole & maya said:

Ser ut som en kjempetur. Moro med mye bilder.Vi skal gå fra Trondsbu og ned til Haukeliseter 1.uka i august . Planlegginga er i full gang.Det er jo noen drøye etapper ,så telt er med.Håper å kunne fiske endel på vei sør/vest over. 

Er mange fine plasser og telte langs ruta dere skal gå, og er teltet oppe så blir det fort mere fisking også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.