Gå til innhold
  • Bli medlem

tur/friluftsbukse helår?


EmilEvje

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 5 uker senere...

Klättermusen gere 2.0 

https://www.klattermusen.com/en/men/pants/15420m81-gere-2.0-pants-regular-mens-dusty-green/

Ingen dilldall, solid, tørker kjapt. 10/10

Ryktene sies at dette er favorittbuksa til samene i N.-Norge, Jeg eier selv 3 stk i forskjellige farger.


Goretex er fint, men blir klamt om sommeren, og det kan samles opp kondens på vintern. Skulle jeg valgt 1 bukse til alle 5 sesonger så hadde det blitt Gere.

Endret av MaxT
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @MaxT. Gere 2.0 er en fantastisk bukse som du kommer til å bli fornøyd med. Har bare prøvd den sommer og høst så langt, men har trua på at den funker til alle sesonger så lenge man kjører noe ull under. Har brukt Lundhags Makke i noen år som 3-sesonger før jeg kjøpte gere 2.0, å vært strålende fornøyd med den. Jeg bruker den fortsatt på de varmeste sommerdagene, men bortsett fra da er Gere 2.0 er i en annen liga etter min mening 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Enig med @MaxT. Gere 2.0 er en fantastisk bukse som du kommer til å bli fornøyd med. Har bare prøvd den sommer og høst så langt, men har trua på at den funker til alle sesonger så lenge man kjører noe ull under. Har brukt Lundhags Makke i noen år som 3-sesonger før jeg kjøpte gere 2.0, å vært strålende fornøyd med den. Jeg bruker den fortsatt på de varmeste sommerdagene, men bortsett fra da er Gere 2.0 er i en annen liga etter min mening 😊 


Jeg har brukt denne på vintern med fleece under, funker som gull, men det mest geniale er den hurtige tørketiden. Jeg kan seriøst ta ut buksa fra vaskemaskinen og den føles nesten tørr ut. Du slipper kondens fordi stoffet slipper ut fuktigheten veldig bra, så en god allround bukse er det, ville eventuelt supplert med en tynn goretex/regnbukse på de tunge nedbørsdagene. 

Jeg gikk fra fjellereven KEB, og Lundhags Traverse/makke over til Gere og det er 2 forskjellige produkter etter min mening, Klattermusen buksen er virkelig dønn solid, du ser sømmene er veldig gode, alle glidelåser er av den tykke typen som tåler kulde, ingen spenner som blir ødelagt. Synd at klattermusen og selve buksa er noe overpriset.

 

Endret av MaxT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.