Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppbevaring av sovepose


Mayen

Anbefalte innlegg

Annonse
1 minutt siden, Mayen skrev:

Kan man oppbevare syntetposer nedpakket? Vet at dunposer ikke må pakkes ned, men ligge luftig. 

Skal alt henge oppe så får jeg snart plassproblemer med alle posene jeg nå har på loftet. Sovepose- og teltdilla 😕

Må ligges løst, spesielt syntetposer. Putt den i en søppelsekk, eller annen type romslig pose, banankasse, eller oppbevar den slik at den ikke er hardpakket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Marius Engelsen skrev:

Må ligges løst, spesielt syntetposer. Putt den i en søppelsekk, eller annen type romslig pose, banankasse, eller oppbevar den slik at den ikke er hardpakket.

Ahh, tusen takk!! Jeg holdt på å trykke den inni kompresjonsposen, men da avslutter jeg den operasjonen og henter en søppelsekk! Herregud så godt å ha folk som dere å spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, Mayen said:

Ahh, tusen takk!! Jeg holdt på å trykke den inni kompresjonsposen, men da avslutter jeg den operasjonen og henter en søppelsekk! Herregud så godt å ha folk som dere å spørre!

Hvis du kommer deg på en Jysk-butikk får du kjøpt (billig!) store poser/bager beregnet til oppbevaring av dyner. De har nettingstoff så det blir litt lufting, og glidelås i åpningen. Jeg bruker dem til dunjakker og soveposer. Tror jeg ga rundt 15 kroner pr. stk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.