Gå til innhold
  • Bli medlem

Late dager i Rago - en ukes tur rundt en foss


Luesveis

Anbefalte innlegg

Annonse

Traff du mye folk på turen? Flott rapport, artig å kjenne seg igjen. Smart å ta seg tid til å nyte også, jeg mest gikk og padla hele tiden, eller satt og spiste. Kunne absolutt lagt til en dag eller to og nytt området mer, når jeg først var der. Men jeg lot en del stå igjen, sånn at jeg må tilbake. :) Flott kalenderluke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Miamaria skrev:

Traff du mye folk på turen? Flott rapport, artig å kjenne seg igjen. Smart å ta seg tid til å nyte også, jeg mest gikk og padla hele tiden, eller satt og spiste. Kunne absolutt lagt til en dag eller to og nytt området mer, når jeg først var der. Men jeg lot en del stå igjen, sånn at jeg må tilbake. :) Flott kalenderluke!

Takk!  Du hadde jo en flott tur i Rago i sommer du også, jeg hadde stor glede av å lese om det på bloggen din!

For meg, som vanligvis går utenom sti i de mindre kjente turområdene, så var det mye folk.    Det var kanskje 20-30 som gikk forbi de nesten to døgnene jeg var ved Litlverivassfossen, selve hovedattraksjonen i Rago, og traff på noen folk nå og da langs stien, men heldigvis ingen busslaster med turister. Så egentlig ikke veldig folksomt. 

Jeg må også tilbake til Rago en gang, tenker på området øst for Litlverivannet og opp til Ragotoppen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.