Gå til innhold
  • Bli medlem

Bok ønskes kjøpt


turgåer1

Anbefalte innlegg

Heisann!

De fleste er sikkert klar over at "Norges Fjelltopper over 2000 meter" er utsolgt overalt. Derfor lurte jeg på om det er noen som har et råtips til hvor man kan ha hellet med seg om man ønsker å kjøpe denne. Kanskje det er noen som kjenner noen som kunne tenkt seg å selge boken?

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har eg forstått det rett har Glittertind forlag allereie fått nok forhandsbestillinger til at det kjem ei ny utgåva (men dei tek sikkert gjerne fleire forhandsbestillingar).

Om du ikkje har tid til å vente på det: https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=106634078

Morten og Julia Helgesen - Jotunheimen. Galdhøpiggen og Glittertinden (2008) Bok med vareomslag. 352 sider. Rikt illustrert. (650 kr)

 

http://glittertindforlag.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boka er for bra for at noen vil selge tror jeg. Vet flere har lett. Lett selv hos antikvariater men ikke funnet. (antikvariat.net) 

Men om man kan hjelpe forlaget med et spark bak for en ny utgave, så er det jaggu noe å tenke på 🤔👍🏻 

Endret av Gittiamo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gittiamo skrev:

Men om man kan hjelpe forlaget med et spark bak for en ny utgave, så er det jaggu noe å tenke på 🤔👍🏻 

Da Morten Helgesen allereie er i gang med å redigere ny utgåve er nok det sparket bortkasta energi, men ved å forhandsbestille frå forlaget: www.glittertindforlag.no gje du Helgesen ei god gulrot som visar at det ikkje er bortkasta energi for han å gje ut ei ny utgåve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gal Krokfot skrev:

Da Morten Helgesen allereie er i gang med å redigere ny utgåve er nok det sparket bortkasta energi, men ved å forhandsbestille frå forlaget: www.glittertindforlag.no gje du Helgesen ei god gulrot som visar at det ikkje er bortkasta energi for han å gje ut ei ny utgåve.

Jeg gjorde det 👍🏻😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gal Krokfot skrev:

Ok, eg har ikkje gjort det... enda.
Eg berre moraliserer over kva andre bør gjera. :)

Men over til noko heilt anna, er du den eg trur? Spurt på ein anna måte, spiste vi middag på Beitostølen sundagen?
 

Lenge siden jeg spiste søndagsmiddagen mine der gitt. 

Men jeg fikk en hyggelig e-post tilbake om at boka er i gang og jeg er på mailinglista 😀 den boka må prioriteres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gittiamo skrev:

Siste nytt om bokprosjektet. Dette skrev forlaget på sin egen FB-side. 

 

F63C223E-4B5C-44BA-8E3C-8AA8998FE1E1.jpeg

EFFD57E4-3BED-440C-9738-1E6C42D9F459.jpeg

Ville i alle fall ikke stolt på omslaget når man skal velge hvilket bind man skal gå for. Noen ganger kan det være en ulempe med flere bind... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lompa skrev:

Ville i alle fall ikke stolt på omslaget når man skal velge hvilket bind man skal gå for. Noen ganger kan det være en ulempe med flere bind... ;) 

Nå er jo de bildene her kun en kladd. Men jeg lurer spent på hvordan de skal fordele toppene på de to bindene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gittiamo skrev:

Nå er jo de bildene her kun en kladd. Men jeg lurer spent på hvordan de skal fordele toppene på de to bindene. 

Har hørt rykter om at de skal ha de nederste 1000 metrene i bind 1 og de øverste i bind 2.

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.