Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling til område for Alpintur/randonee


betar

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har sånn smått begynt å tenke på å få til en utenlandstur over nyåret hvor hovedformålet er skikjøring og gjerne mulighet for å gjøre lettere alpine turer. Jeg ser for meg Alpene med utgangspunkt å fly til Munchen og leiebil derfra. Jeg har liten erfaring med planlegging av turer og søker råd/tips fra andre som har vært i området og gjort lignende. 

 

Jeg er ute etter et område hvor det er mulighet for bra skikjøring i et terreng som ikke er alt for krevende å ferdes i. Hovedmålet er turopplevelsene og mulighet for gode forhold for å kjøre ski/gå lettere alpine turer. Jeg ønsker ikke å ferdes i et typisk turistområde og ser gjerne for meg å leie en hytte eller lignende. Vi blir sannsynligvis 3 stykker. 

 

Noen som har anbefaling til område som kan gi noe av det vi ønsker? Jeg ser kanskje for meg å få til en tur i slutten av januar/begynnelsen av februar, før skisesongen treffer skikkelig i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.