Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til og fikse vottene mine?


Marius Johansen

Anbefalte innlegg

Annonse

Spinnakertape fikser det meste, for bedre heft så kan man ha på litt kontaktlim på votten og la dette tørke i 10min. Kan være greit å teste på noe annet først, så limet gjør at votten blir veldig stiv.. 

En halvmetring med spinnakertape er uansett greit å ha i repsettet, i disse nylontider så bruker jeg det mer enn sysaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sig Man skrev:

Spinnakertape fikser det meste, for bedre heft så kan man ha på litt kontaktlim på votten og la dette tørke i 10min. Kan være greit å teste på noe annet først, så limet gjør at votten blir veldig stiv.. 

En halvmetring med spinnakertape er uansett greit å ha i repsettet, i disse nylontider så bruker jeg det mer enn sysaker.

Bra tips. Har du exped underlag kan du godt forsøke med litt av tekstillimen som er med der. Har fungert bra til nødrepp som underlag til ducttape.

Tape blir muligens litt stivt for votter, så litt lim sammen med lapper med lim for tekstil kan fungere bedre. kjøpte slike en gang på en butikk for stoff og håndarbeid. Det fungerte bra på ulike typer jakker.

Endret av Jan Erik Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.