Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny trekksele til husky


Jaahan

Anbefalte innlegg

Har en slank huskytispe med lange ben, lang rygg og spisst brystbein som jeg skal ha ny trekksele til. Har på mystisk vis klart å miste den gamle, og husker ikke hvilket merke denne var.. Har ikke klart å google meg frem til den heller, så da prøver vi noe nytt!

Bortsett fra spesialsydde greier fra seleverkstedet og lignende, hva vil folk anbefale til en hund som passer beskrivelsen over? Skal hovedsaklig brukes til å trekke meg opp fjellsider på sommeren og på ski i god fart om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, Tessatroll skrev:

Eg synes Man Mat har hatt eit ok utvalg av seler til ulike "kroppstyper" på hund. 

Har brukt Man Mat til både Grønlandshund og naboen har brukt til slank Huskytispe, så trur det skal vere mogleg å finne noko der, til ein ok pris.

Da var sele bestilt, og rimelig ble det også! Takk for godt tips!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.