Gå til innhold
  • Bli medlem

Ski/sko


turthomas

Anbefalte innlegg

Hei har amundsen ski med bc binding og crispi svartisen. Har prøvd en del sko før jeg fant en som ga meg kontroll over skiene. Men får noen helvetes gnagsår av disse. Hva gjør man... ser noen beskriver det samme med bc skoa men ikke 75mm. Er det bytte som gjelder til 75mm?  Går det å bytte binding på skia eller blir det bare tull med svekkelse av skia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du gnagsår på hælen? Jeg har bygget opp hælpartiet innvendig 4-5mm med noen gummibiter. Eventuelt kan du prøve en halvsåle. Det virker som om hælen trykkes ned bak og det er det som gjør at det gnager, denne bevegelsen stopper ikke snøringen.

Jeg har begge, oppbygningen hjalp på BC varianten. 75mm har jeg ikke fått et rødt merke av en gang. De kan jeg bruke uten å merke noe som helst dagen etter jeg har fått gnagsår på størrelse med en femmer av BC støvlene. Det er kun sålen som er forskjellig på de to modellene.

Plugger og limer du hullene (f.eks m 24t Araldit) burde du kunne bytte, men hullene bør være mer enn 1cm fra hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.