Gå til innhold
  • Bli medlem

Søppel eller telt/tarp?


josteink

Anbefalte innlegg

Hei,

siden vi er inne i ein avfallsdiskusjon. Var ein liten tur i varmen oppå haugen bakom bustaden vår. Her låg det ein gapahuk nedblåst på kanten av ryggen, snart klar til å bli blåst ned i krattskogen og sakte men sikkert verta nedbroten til ..... tja. Denne stod på grasletta 5 m bak i bilete for ein månad siden. Då var den vindskeiv og skakk og eg, som den teltnerden eg er som ikkje klarar sjå eit slikt oppsett tok å plugga den skikkeleg ned og retta den opp. Siden den gong har det vore eit par stormar og den har no blåst ned. Denne er openbart utan eigar. Det er ingen underlag eller sekk eller anna som ligg i eller rundt den. Den er av typen Backpacker mellom anna solgt på xxl til 399,-. Nokon har altså gått 30 min og 350 høgdemeter for å sitje på eit fint utsiktpunkt og så berre la den stå (evt berre la den stå som søppel). Frista til å ta den med heim men ettersom eg kjem frå eit møblert heim så vil eg jo ikkje ta noko som faktisk nokon eig. Det kan jo vera det er ei forvirra sjel som vil ha ein fast ettroms med utsikt her oppe men som av grunnar eg ikkje kjenner til aldri har komen attende. No ligg den samanrulla i eit tre. Om ein månad eller noko så går eg attende og ser om den er der. I så fall vert den med meg heim trur eg.

Poenget mitt er at dette gjer du ikkje med ein hilleberg tarp til 1750,-. Er utstyr for billeg.....

 

 

DSC_1619.JPG

DSC_1620.JPG

GAPAHUK.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja utstyret er for billig. Det lages alt for mye billig søppel som bare forsterker bruk og kast mentaliteten. Det er liksom ikke så farlig for folk kan bare kjøpe nytt istedenfor å ta vare på det de har. 

Du burde ta ned tarpen. Ikke la den være der mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
10 minutter siden, Friluftsnoob skrev:

Hvis jeg tar med en full brusflaske i skogen tar jeg med en tom brusflaske fra skogen.

+1
Titt og ofte finner jeg ølbokser rundt noen bålplasser bak i skogen her.
Å tråkke disse flate og hive de i en gjennvinningsboks burde jo være den enkleste saken
i verden om man ikke vil pante de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.