Gå til innhold
  • Bli medlem

Julekalender 2018!


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Annonse
2 minutter siden, Linn Mari skrev:

Men jeg tror ikke helt jeg skjønner dette med publiseringen...

Jeg skal legge det under riktig emne som vanlig (kopierer fra kladden), så skal jeg lage en link til det som jeg skal legge i kalenderen?

Det viktigste er at du legger det under riktig emne som vanlig en gang i løpet av søndagen og tagger posten med "julekalender 2018", linken i kalenderhendelsen er er mer valgfritt tillegg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎07‎.‎12‎.‎2018 den 14.56, Heriks skrev:

Det viktigste er at du legger det under riktig emne som vanlig en gang i løpet av søndagen og tagger posten med "julekalender 2018", linken i kalenderhendelsen er er mer valgfritt tillegg :)

Da har jeg lagt ut og merket med julekalender 2018. Kan noen hjelpe meg å lage link til kalenderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! De neste fem dagene er det bare meldt om ett kalenderbidrag – vi mangler altså fire! Har ikke DU ett eller annet å slenge ut? Det behøver ikke være avansert. Det postes jo nye tråder her hver eneste dag, merkelig om ikke det går an å tagge noe av det med julekalender 2018… Kom igjen! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Heriks skrev:

Hvis det ikke trenger å være avansert så. Men skal det holde samme standard som mye av det andre som legges ut, blir det langt over det jeg har kjangs til å få tid til.

Folk skriver side opp og side ned, det har jeg ikke mulighet/tid til...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marius Engelsen skrev:

Hvis det ikke trenger å være avansert så. Men skal det holde samme standard som mye av det andre som legges ut, blir det langt over det jeg har kjangs til å få tid til.

Folk skriver side opp og side ned, det har jeg ikke mulighet/tid til...

Man kan bidra med akkurat hva man vil selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Marius Engelsen skrev:

Hvis det ikke trenger å være avansert så. Men skal det holde samme standard som mye av det andre som legges ut, blir det langt over det jeg har kjangs til å få tid til.

Folk skriver side opp og side ned, det har jeg ikke mulighet/tid til...

Det er forfriskende med annerledes bidra også. Skal ofte ikke så mye til. Så kjør på 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Heriks skrev:

Takk for tilliten, men jeg usikker på om jeg får det til. Har hatt helt skrivevegring og altfor lite tid i flere måneder nå.. Har imidlertid et par ideer til innlegg, så jeg skal se om jeg får til noe. Garanterer ingenting ;-)

 

Endret av whistler
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsåvidt ikke noe særlig nytt å komme med, måtte i så fall blitt en slags oppsummering av Norge på langs som vi ble ferdige med i oktober. Det er ikke akkurat gjort i en håndvending å skrive en rapport om en tur som varte nesten 6 måneder, så jeg er usikker på om jeg ønsker å ta på meg det akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anders_G skrev:

Jeg har forsåvidt ikke noe særlig nytt å komme med, måtte i så fall blitt en slags oppsummering av Norge på langs som vi ble ferdige med i oktober. Det er ikke akkurat gjort i en håndvending å skrive en rapport om en tur som varte nesten 6 måneder, så jeg er usikker på om jeg ønsker å ta på meg det akkurat nå. 

Hva med å skrive om den pelskledde turvennen? 😇 hvordan taklet den en så lang tur? Kan du fortelle litt om rasen? 

Det skrives alt for lite om pelsvennene her 😇 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke tid til å legge ut bidrag selv slik jeg hadde i tankene, men det ser ikke ut å ha vært store tapet, for det kom mange gode innlegg som det har vært en fornøyelse å lese.

Så en stor takk til alle som tok seg tid til å lage innlegg/ bidro til fjellforums julekalender.

Ønsker dere alle en fortsatt god jul, og plutselig godt nyttår!  🤗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.