Gå til innhold
  • Bli medlem

Sende Primus bensin i posten innenlands


Anbefalte innlegg

Hei.

Skal på en lang tur gjennom store deler av Norge og i den forbindelse så lurer jeg på hvordan folk har gjort det med drivstoff til primusen. Skal bruke renset bensin. Er jo egentlig ikke lov å sende dette i posten men når man skal være 5-6 mnd på tur kan jeg heller ikke bære med meg alt fra starten heller. Har flere depoplasser underveis der det ikke mulig å få tak i dette og det hadde vært best å sende dette på forhånd.

Så, har noen noen tips på hvordan jeg skal gjøre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Posten oppdager mest sannsynlig ikke at du sender bensin, men dersom de gjør det får du jo problemer. Var jeg deg ville jeg snakket med folk på de stedene du skal til å høre om de kan skaffe drivstoff for deg. Vinterstid går det mye drivstoff, på sommeren kan du derimot bære til flere uker og da er det enkelt å finne et sted du kan kjøpe mer før du går tom.

Dersom du skal på tur om sommeren ville jeg nok bytta til gass og brenner av typen jetboil/windburner, da klarer du deg med utrolig lite drivstoff. Vinterstid er det jo klart at du må bruke bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.