Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiskefilmer


Fiskegal

Anbefalte innlegg

Tjuvstartet påska i år med en telt- og isfisketur i den nordlandske fjellheimen ️🏔🐟 Det var en nydelig tur med herlig vær og ørretfangst 😎🐟🐟 Sjekk ut filmen 👌 

 

God påske, folkens! 😊🐣

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påske = Isfiske 🐟🐣 I år var jeg så heldig å få oppleve et veldig bra isfiske i påskeferien. Det ble storrøye og flere fine fjellørreter 🐟👌😄 Sjekk ut den herlige filmen 👌😉 PS. Beklager at det tidvis blir litt vel nordnorsk språkbruk 😂

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Film fra min første ørrettur med sommerutstyret 👌🐟😊 Digg årstid vi går i mot nå, hvor de beste fjellvannene jeg vet om blir stadig mer tilgjengelige og, om noen uker, isfrie 👌🐟 Jeg kommer til å fiske mye i sommer og legge ut mange filmer, så her er det bare å abonnere og følge med 😉

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
17 timer siden, Fiskegal skrev:

Filmen fra gårdagens tur er klar! 💪👊 Min første kveite ble endelig et faktum 🐟🐟👍 Det er en opplevelse og en følelse jeg aldri vil glemme! Sjekk ut filmen 👌

 

https://m.youtube.com/watch?v=MlOSGgA7_Z0&t=1s

 

 

Endret av HannKatta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gummibåt-galskap! At jeg skulle få min første steinbit fra en gummibåt jeg kjøpte på en lekebutikk for 299 kr, hadde jeg aldri gjettet 😂 Men steike for en opplevelse! 🐟👊 Sjekk ut filmen 😉👍

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei igjen! Da var det klart for litt ørretfiske. På denne turen benyttet jeg anledningen til å teste ut en ide jeg plutselig fikk; nemlig at det å feste en jigghale bak en sildesluk måtte virke forlokkende på ørreten. Sjekk ut filmen for å se hvordan det gikk 😉

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Martin tok med oss teltet og et helt lass med fiskeutstyr til Norges vakreste strand (Hovdsundet, Bodø), for å sjekke ut hvordan fisket var i området rundt den berømte stranda 😎 Det visste seg å være et helt eventyrlig torskefiske fra land. Faktisk mye bedre enn jeg noen gang har opplevd før, med fisk på 2kg+ på nesten hvert eneste kast! Stortorsk ble det også 👌 Alt i alt en helt nydelig plass og en ellevill opplevelse 👊🐟🐟 Sjekk ut filmen! 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Endelig har vi kommet til denne herlige tida på året! Fjellvannene her i Nordland har blitt isfrie og den spreke fjellørreten er mulig å nå. På denne turen begir vi oss avgårde til et relativt kjent storfiskvann. Det er nordavind og utfordrende forhold, men til slutt lykkes vi med å lure den vakre fjellørreten. Sjekk ut filmen! 😉🐟

 

 

 

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Knusing(!) av min egen rødspettepers, Mathias (4år) med sine første rødspetter og Sara (17år) med sine første sandflyndrer, alt fra min kjære gummibåt (kjøpt på lekebutikk for 299kr). Alt i alt, en heftig fisketur og fullstendig flyndrefest fra gummibåten, samt fantastiske gledesscener! Sjekk ut filmen 😉🐟

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Dette var en heftig opplevelse! Tok turen opp til et knøttlite tjern som jeg ikke hadde fisket i før. Etter en liten stund så jeg en stor ørret gå i lufta helt innmed land, litt til venstre for der jeg sto. Jeg kastet naturligvis etter den, og bang, der satt den! Etter et par kast til, satt en ny rugg! Rett og slett helt vilt kult å få så stor fisk i et så lite tjern 😄 sjekk ut filmen og del den gjerne videre 💪🐟

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.