Gå til innhold
  • Bli medlem

Folkeaksjonen for NRK P1s friluftsmagasinet.


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Annonse
På ‎13‎.‎11‎.‎2018 den 9.57, RaKiiS skrev:

Dette programmet må ha gjort noe feil ettersom jeg og flere aldri hadde hørt om det før det skulle legges ned. Skikkelig dårlig markedsføring.

Du står nok opp for sent om morgenen i helgene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, josteink skrev:

Visst du vil kome deg opp tidleg om morgonen i helga, prøv med små barn, tilnærma 100 % dokumentert verknad..... 

Mvh

Oppe- i-god-tid-til-morgonradio-kvar-helg

Kan bekrefte denne påstanden. Her i huset må vi vekke og dra barna opp av senga i ukedagene, men med engang vi kommer til helg så spretter de opp i 5-6 tia til fars store fortvilelse. 

  • Liker 1
  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, josteink skrev:

Visst du vil kome deg opp tidleg om morgonen i helga, prøv med små barn, tilnærma 100 % dokumentert verknad..... 

Mvh

Oppe- i-god-tid-til-morgonradio-kvar-helg

Men får du då tid og lydmessig ro til å lytte på radioen?  😁

Radio for meg er noe som lyttes til i bilen fra/til jobb. 😄

Hilsen tobarnspappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Terka skrev:

Men får du då tid og lydmessig ro til å lytte på radioen?  😁

Radio for meg er noe som lyttes til i bilen fra/til jobb. 😄

Hilsen tobarnspappa.

Laurdag og sundag morgon så har eg nytta vetoretten min og høyrer på P1 istadenfor radiosuper (ein sterkt truga vetorett vel å merka). Men det er relativt roleg og fredelege morgonar i husstanden, sjølv om dei startar i 6-7-tida i helga. Så dagens beste kaffikopp og friluftsmagasinet/naturens verden gjer ein god start :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Omnilite skrev:

Det er jo bare å fyre opp Matrix'ene og dra på😁

Haha! Nå raste det "Hvor f.. har du den infoen fra.." igjennom hodet mitt i ca 10 sekunder. 😂

Fant et gammelt bilde tatt ifbm flytting.

09963D62-469D-4968-8A00-34BB4D371E53-3515-000004ADB7205549.jpg.f95f8013b79b4ff28fd15679ab16c489.jpg

Helt riktig at jeg kan dra på litt slik at barna ikke høres, og vekke naboene. 😁Men vekke dem med NRK P1 Friluftmagasinet? 🤔😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Terka skrev:

Haha! Nå raste det "Hvor f.. har du den infoen fra.." igjennom hodet mitt i ca 10 sekunder. 😂

 

He he, det kan hende at en og annen nerd legger merke til detaljer i bakgrunnen når det utføres en "Memento Mori" på et telt også.😁

OT:

Før i tiden trykket man på Rec knappen på kassettspilleren og laget sin egen podcast. Nå ligger det en hel årgang ute som kan spilles av når det måtte passe. Men synd at det nå ser ut som det ikke kommer til å bli produsert nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gittiamo skrev:

Men hvor tidlig stater dette programmet da? 

For står jeg tidlig opp i helgen er det fordi jeg skal fort og kjapt ut og gjøre noe gøy. Har ikke tid til radio hjemme da. 

Det starta ikkje før kl 8, så ein rekk å få med seg BBC World Service frå kl 6 og Museum kl 0730 :-)

Den nye erstatninga Opptur startar kl 07.

Endret av josteink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sig Man skrev:

Det finnes folk som er skeptisk til alt som er nytt (og drømmer om FM)

Drømmer om FM! He..he... Tja.. det var det da eneste, som fungere tilfredstillende i Fjellet. Så, ønsker FM tilbake. :) Benytter gjerne nye "ting", men er ikke den som kjøper alt nytt, bare fordi det er nytt, eller mote. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.