Gå til innhold
  • Bli medlem

Vintersko/støvler til allroundbruk


ViktorS

Anbefalte innlegg

Heisann. På jakt etter vintersko/støvler som skal brukes til alt i fra turgåing i snøen, lek, snømåking, byturer. Altså noe som ikke veier altfor mye, men samtidig holder varmen godt på foten og litt oppover leggen. Må være med membran så man holder seg tørr.

Noen tips?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige gang jeg trengte vintersko gikk jeg på en vanlig skobutikk og kjøpte Aku Slope GTX. Jeg har i ettertid skjønt at den kategoriseres som fjellsko, men jeg har hittil bare brukt den om vinteren siden den i mitt hode er en vintersko. 😄 Passe varm og meget godt grep på vinterføre (nesten slik at det klabber på nysnø). Eneste ankepunkt er at etter et par års bruk har nettingfeltene blitt litt "hårete" slik at snøen fester seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
På 18.10.2018 den 12.59, Martin HJ skrev:

Jeg bruker Salomon Toundra Pro CSWP til alt det du nevner, fornøyd med de og litt til. Varme, lette, vanntette og gode å gå med :)

Hei!

Hvordan er størrelsen på de skoa, har du gått opp et nummer i forhold til sommersko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.