Gå til innhold
  • Bli medlem

Rote rundt i Nordre del av Nordmarka med fiskestang dag for dag tråd.


Memento mori

Anbefalte innlegg

Annonse

Artig å følge deg og fint med en rapport på hva som var bra/dårlig på slutten!

kaffe på flaske var lurt, det tipset skal jeg jaggu ta med meg selv.

problemet med kald gass på lighter har jeg også opplevd endel ganger, må oppbevares et varmt sted som i en egnet lomme! Hvordan selvblander du gass? Kunne tenkt meg å prøvd det på mine lightere ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tor-Erik-L-77 skrev:

Hvordan selvblander du gass?

Da må du ha litt kompetanse, en god vekt, og en del forskjellige overganger, spesielt den til å få propan inn er vanskelig å finne, men du kan bruke en coleman stålbeholder til propan som blandetank. Er under prosjektet ikke gjør dette hjemme. Det meste finnes på eBay, men jeg fikk laget en overgang i Polen som gjør dette direkte. Butan kjøper jeg på Biltema som koster 19.90 for 220 gram. Du får boksene helt ned i 13.50 på tilbud enkelte steder. Så en ferdig gassboks med 230 gram gass kommer på under 15kr.  Bruker ofte bokser med 100 gram gass, og da er det greit og kunne fylle de fulle igjen. Men ikke gjør noe av dette hvis du overhode er i tvil om hvordan det gjøres. 

11 minutter siden, Walle skrev:

Hvilken topo app bruker du?

Jeg bruker denne Turkart på mobilen som @Ivan Lé Hjelmeland Har laget. 

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.