Gå til innhold
  • Bli medlem

Vintage friluftsklær!


Lars Stenseth

Anbefalte innlegg

Annonse

Dette er fra "gamle dager", selv for meg....

I forbindelse med at vi måtte rydde opp etter vår mor, dukket min sønns gamle Norrøna Trollveggen opp.

Antakelig kjøpt på 90 tallet. (i størrelse XS) Brukt først av sønn så av andre "arvinger" og til slutt av min mor. Fortsatt i god brukbar stand.

 

PA170089.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, REJOHN skrev:

Dette er fra "gamle dager", selv for meg....

I forbindelse med at vi måtte rydde opp etter vår mor, dukket min sønns gamle Norrøna Trollveggen opp.

Antakelig kjøpt på 90 tallet. (i størrelse XS) Brukt først av sønn så av andre "arvinger" og til slutt av min mor. Fortsatt i god brukbar stand.

 

PA170089.JPG

Flott klassiker der😉 sånn jeg husker Norrøna da kvalitet var viktigere en knæsje farger☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eit par plagg som er arva og er 30 år og eldre, og som framstår som uslitelige. Eit av desse er min eminente blå bomullsanorakk som er arva frå bestefar min, av merket Skogstad. Eg veit ikkje kor gamal den er men tipper på tidleg 80 eller 70 tal som betyr godt over 30 år og framleis svært god. OG eg får masse positive tilbakemeldingar om at det er ein flott jakke.

Eg tenker jo at det er svært få, om nokon, av mine plagg som kjem til å ha ei levetid på over 30 år. dei fleste av mine friluftsplagg har levetid under 5 år.... 

DSC_1581.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.