Gå til innhold
  • Bli medlem

Egne Norrøna sekker hos XXL?


Anbefalte innlegg

Vurderte å kjøpe en dagstur sekk for 3 til mitt søskenbarn som hun kan bære da jeg nylig ga en Bergans bæremeis i 1 års gave til deres datter han må bære. Sekken jeg vurderte på XXL er en Norrøna Trollveggen 40L Dame altså denne her 

https://www.xxl.no/norrona-trollveggen-40l-pack-ryggsekk-dame-svart/p/1129656_1_style

men litt av kosen med å kjøpe nytt utstyr er å lese reviews gode/dårlige for å sjekke om produktet er verdt pengene eller om merket er opphypet og man betaler mye for navnet, i dette tilfellet gjelder det Norrøna. Men når jeg gikk til siden til Norrøna er det en annen sekk som blir solgt under samme navn. Vekta er forskjellig på XXL sin og den Norrøna og fjellsport selger!

https://www.norrona.com/nb-NO/produkter/trollveggen/trollveggen-40l-pack-w/

Sekken XXL selger finner ihverfall ikke jeg på Norrøna sine sider, så da er spørsmålet om Norrøna lager egne produkter for XXL som Helsport gjør med telt?

Og siden jeg ikke finner noen reviews på akkurat XXL sekken er det noen her som kan gi meg noen erfaringer om denne? Den er tiltenkt ei jente på nærmere 175cm, å som til dels er glad i de rette merkene😉 det at jeg må betale 900kr for sekken på XXL(25% rabatt gjennom Fjordkraft) kontra 1900kr på Norrøna gjør meg ikke mindre sugen på å slå til på sekken😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av grunnene til at de store sportskjedene kan ha den såkalte "Prismatchen" og "Pris garanti" er at de får egne modeller laget spesifikt for dem slik at du ikke kan sammenligne produktet og prisene i andre butikker.

Det er som regel ekstremt små forskjeller i utseende og funksjon men modellnavnene er ofte ulike.

Edit: Men sekkene du linker til er jo like, det er nok bare vekta som er feil i en av butikkene.

Endret av Rosander
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.