Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Usikker på om dette blir lagt inn under rett emne nå. Men...... Jeg lurer på hvordan det er å komme seg fra Bergen til Haukeliseter med kollektivtransport. Skal til å prøve noe nytt, reise til fjells på egenhånd, men ble visst uten bil da "jeg pakket sekken", så må satse på det kollektive. 😜😁

Endret av fjellgeita ved sfjorden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Omnilite skrev:

Ser ut som stoppet på Haukeliseter har "falt ut" av reiseplanleggeren til Nor-way.

Legger du inn Haukeli (som er på østsiden av fjellet) får du opp avganger. Bussen kjører jo uansett forbi Haukeliseter.

Men fortsatt ikke buss direkte fra Bergen sant?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Omnilite skrev:

Ser ut som du må ta buss 930 fra Bergen til Seljestad (Odda) og så bytte der.

nw180-2008-2018_6.pdf

Wow, endelig noen som fant ut av det når jeg ikke ble klok på rutene i går kveld. 🤩 Da er det håp om en høsttur på denne frøkna. 😁 Tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fjellgeita ved sfjorden skrev:

Wow, endelig noen som fant ut av det når jeg ikke ble klok på rutene i går kveld. 🤩 Da er det håp om en høsttur på denne frøkna. 😁 Tusen takk!!!

Flott du fikk hjelp og fant ut av det.  Et godt tips til senere er en-tur.no , den er kjapp og grei: bare å taste inn start- og sluttsted og tid, så renner alternativene ut.    God tur! :-)

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.