Gå til innhold
  • Bli medlem

Kartapp til Galaxy Watch


Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer å kjøpe meg Galaxy Watch med eSim. Så står det egentlig å faller på om det er mulig å få inn topografisk kart over Norge på den. Gjerne med mulighet for å legge inn en forhåndsbestemt rute. Noen som vet om det finnes? En klokkevariant av Norgeskart-appen hadde vært helt genialt, men ser ikke ut som det finnes :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søkt litt rundt, og virker som det er mulig å importere GPX filer vha. appene "Navigator" eller "GPX Route Tracker". Ser ut som de bruker karta til Google. De har jo også et topografisk kart, men det er ikke særlig bra så langt jeg har sett. Usikker på om du får sett det topografiske Google-kartet på klokka.

Skulle bare ønske jeg kunne kode og hadde tid, sånn at jeg kunne lagd en app akkurat slik den burde vært!

  • Laste opp GPX-filer
    • Mulighet for å veksle mellom pil som viser hvilken retning jeg skal gå i, og selve kartet
  • Tracking
  • Vise høyde over havet / barometertrykk
  • Vise avstand til neste veipunkt og til slutten av hele ruta
  • Vise nåværende hastighet + gjennomsnittshastighet så langt
  • Bra topogragisk kart
    • Bør være enkelt å zoome inn og ut
    • Tilpasset liten skjerm
    • Mulighet for å lagre offline kart på klokka
  • Fungere "standalone", uten telefonen
  • Tilhørende app på telefonen, hvor det er mulig å lage GPX-ruter
    • Raskt og enkelt å synce GPX-ruter og sporlogger mellom telefonen og klokka
  • Og alt i et ryddig og enkelt GUI som lar brukeren bestemme hvilken info som skal vises :)
Endret av Mr.MountainLurk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.