Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans skalljakke


Daniel1987

Anbefalte innlegg

Annonse

Har forrige modell av Storen. Den er lik dagens bortsett fra ene brystlommen er vannrett åpning ikke vertikal som på dagens. Vært solid jakke mye brukt her på Vestlandet, mot Norrøna Trollveggen har er den nok mindre robust men lett, god og lydløs gå i holdt meg tørr. Såvidt litt synlig slitasje ytterst ermer, er vel pga hansker men etter snart 5 år så er det ok. Enkel vedlikehold med vask, stryke iblant og spray så er den fremdeles tett og puster greit for min sin del som går med sekk mye .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I høgfjellet med mye vind så har det fungert med ull under for min sin del, kun vanlig tskjorte blir kaldt hvis er friskt vær . Liker at er tynn og lett men forskjellig hva liker og synes 😊  Jeg er revmatiker og følsom for vind angående stivhet/smerter og har fungert for meg hvertfall jakken bare har ull under 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kjøpte Romsdal i vårres og den har vært brukt mye (bortsett fra heteperioden i sommer) og ganske røft bruk. Vil teste jakkene sikkelig med tanke på 100dagers fornøyd garantien. Og jeg må si meg veldig fornøyd. Ikke en skramme enda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.