Gå til innhold
  • Bli medlem

Turer i Romsdalen i oktober


Marius Kohmann

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt meg en tur til romsdalen i oktober og vil gjerne få med meg noen topper når jeg er der. I det siste så har det vært en del dårlig vær - noe som har ført til at det er en del snø på toppene rundt om kring. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å gå til Bruraskaret og videre opp til store Trolltind, men ettersom det er kommet snø så lurer jeg på om det er noen lokalkjente som vet om det fortsatt er mulig å gå der nå? Trollstigen er ihvertfall fortsatt åpen. Eventuelt om Kongen, Bispen eller andre topper i samme område er mulig å gå med litt snø på bakken. Noen som eventuelt har andre turer i samme område som er luftige og mulige i disse høsttider? 

Takker for alle innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veldig vanskelig og si egentlig, det har vært dritt vær i hele september også begynte det jo og komme snø på toppene for et par uker siden, men har jo også smelta bort og kommet nytt i samme tidsrom, så akkurat hvordan det ser ut når du kommer er jo vanskelig og si.

men både bispen og kongen ligger jo på 14-1600 meter så vil to at det kommer til og ligge snø på de når du kommer, har vært snø helt ned til 550 meter her. dette har riktignok forsvunnet i løpet av samme dag,

følg med på temp og vær fremover. kan jo hende du har flaks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.