Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mange fjellforumere trengs for å bli irritert på et TV-program?


Memento mori

Anbefalte innlegg

Forum på nettet har ofte mye innlegg, noe går ofte igjen. Her er mine betraktninger av en vilkårlig post om en TV-serie....

Hvor mange fjellforumere trengs for å bli irritert på et TV program?

1 flink bruker som har sett et bra program og  ønsker å dele det med andre, og lurer på hva andre syns!

3 bruker til å bifalle serien

1 superbruker til å henge seg opp i en liten detalj

1 nerd som lurer på hvilke kamera som ble brukt

1 til å mene at det er Sony

4 som med en gang ser at det er et Canon 

1 som vet at ene deltageren er medlem her!

1 som gir NRK berettiget kred for god serie

1 som vet at den helt eksakte typen på Canon kamera 

3 brukere som bidra med artig øyeblikk fra serien

1 idiot som er litt skeptisk, det er dronefilming og noe som ikke helt stemmer...

2 bruker som er litt kritiske til «helt alene» tittelen  og setter fyr på tråden

2 som trekker inn «Alene» fra en helt annen kanal

1 som heller mere bensin på bålet, ved å si at man faktisk er alene selv om man møter noen

3 syns man i gata opplegget er trolig bra

1 Gretne gamel dame er irrirte på gretne gamle gubber og deres bagateller

Da ble det endelig en popcorntråd igjen og konklusjon er vel at de fleste her må se alle episoder så langt. 

God helg

Ps: om 6 mnd er det 1 forum bruker som har googlet dette emne og fant det tilfeldig etter 7 mnd, og  som spørr i samme tråd på nytt. Og starter det hele på nytt........

  • Hehe 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel så og si aldri opplevd noe program de siste årene som ikke en fjellforum bruker har blitt irritert over. Men igjen så er det nok bare fordi vi er lidenskapelig opptatt av friluft og ønsker at tvskjermen skal vise de delene vi selv syns er så bra med friluftslivet. 

Så det at det er engasjement vil jeg si bare er positivt, selv om det til tider er litt sutring 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert feil på både monsen, 71 grader nord med uten kjendiser, vinterdrømmen, sommeråpent og alene, og helt alene - hvis vi leter litt. 

Når ting skal på film flyttes fokuset litt vekk fra turen. 

Er vel som en NRK mann sa, har vi det ikke på film har det faktisk ikke skjedd!

Må innrømme at jeg får med med det meste av disse seriene, men sommeråpent blir sett til vinteren for min del. 

Håper at NRK lager en bakom film, hvor tankegangen, utstyr, sikkerhet er tema. Det vil lage en større forståelse av hva som faktisk må til for å få dette opp å stå. Tipper det er mange timer med råfilm for å få til dette. Til å med lyden er bra på disse seriene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, tklami skrev:

Har vel så og si aldri opplevd noe program de siste årene som ikke en fjellforum bruker har blitt irritert over. Men igjen så er det nok bare fordi vi er lidenskapelig opptatt av friluft og ønsker at tvskjermen skal vise de delene vi selv syns er så bra med friluftslivet. 

Så det at det er engasjement vil jeg si bare er positivt, selv om det til tider er litt sutring 😉

Veeeel.... Jeg er selv lidenskapelig opptatt av friluftsliv, men også andre ting.... som f.eks motorsykkel! Jeg klarer å se på andre som ferdes i naturen uten å irritere meg over at andre kanskje liker andre deler med naturen enn jeg selv gjør :-)

Her inne bærer det ofte veldig preg av "Sånn er det" alt annet er man veldig kritisk til. Man vrir og snur på alt av ord som blir bruk, har du ikke prikkfri ferdsel har du nesten ikke samme retten som "meg" til å bruke naturen :-P 

Det er satt rekorder i alle vindretninger på hvor fort det er lov å bli fornærmet i dag, det er blitt så populært at det er blitt vanlig og forventet. Såååå, jeg mener dette er litt mer enn bare positivt engasjement. 

Vi sitter her inne å fordømmer, setter diagnoser, idiot erklærer og påpeker feil, mangler osv samtidig gnir gitt tvkanal seg i hendene over tidenes seertall.... 

  • Liker 5
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.