Gå til innhold
  • Bli medlem

Alternativ til snøring av sko/støvler


Truant76

Anbefalte innlegg

Kom over denne på YouTube her om dagen, en dame som demonstrerer forskjellige måter å snøre sko på som gir forskjellige fordeler. Har ikke prøvd noe av dette selv enda, men skal forsøke da jeg av og til får et ømt punkt fremst på stortåen i mine Alfa WK, antagelig fordi foten beveger seg litt for mye. Her kan det kanskje finnes løsninger for folk som har problemer med å finne sko som sitter bra?

Prøvde søkefunksjonen men kunne ikke finne noen tidligere tråder om dette.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Tessatroll skrev:

Eg har i ein eller annan tråd posta nokre bileter av snøring for dette formål, meinar det var som eit svar til @Gittiamoein gong, men hugsar ikkje postens namn.

Attendemelding frå fleire den gong var at det funka for dei. 

Jepps stemmer, og bildene har jeg delt her etterpå også, for den snøringen var så bra 😀 redda uten tvil meg, da jeg har veldig smal ankel og hel og lett sklir i skoene. 

Bruker samme snøring på samme sko som på bildet ditt Tessa. 

 

2822747C-A83C-4219-9611-9A3FB6B92D56.jpeg

9C899A1E-8506-489A-8AB4-A5798A318DA9.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 9.15, Gittiamo skrev:

Jepps stemmer, og bildene har jeg delt her etterpå også, for den snøringen var så bra 😀 redda uten tvil meg, da jeg har veldig smal ankel og hel og lett sklir i skoene. 

Bruker samme snøring på samme sko som på bildet ditt Tessa. 

 

2822747C-A83C-4219-9611-9A3FB6B92D56.jpeg

9C899A1E-8506-489A-8AB4-A5798A318DA9.jpeg

Ja desse syner to ulike alternativ alt etter kor høgt du treng å få skoen betre snørt. 

I båe variantar held du fram med å snøre vanleg oppover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Oi, må prøve den første av de teknikkene i videoen. Jeg kjøpte meg et par nye Besseggen i fjor og synes lissene gir etter mer enn de gjorde i mine gamle Crispi Beito. Resultat: etter en times vandring må jeg som regel stoppe og stramme snøringen. Repeat... Den enkle låseknuten hun viste kan kanskje gjør underverker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.