Gå til innhold
  • Bli medlem

XXL sin nettbutikk


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Ufattelig mye tull med den nettbutikken i kveld. De kan gjerne ha 25% i dag, men når butikken tømmer handlekurven gang etter gang må det være dårlig butikk for dem!

Jeg har forsøkt å handle 3 ganger nå, møysommelig plukket det vi skal ha, først prøvde jeg på mobil, så på PC, men jammen var ikke handlekurven tømt igjen... Det skjer vilkårlig når man legger produkt i handlekurven, så kommer det en internal error av noe slag... 

Da får det heller bare være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg har nå, for å slippe å opprette en bruker til, prøvd minst ti ganger å melde meg på det forbannede nyhetsbrevet med hovedeposten for å få rabatten. Ikke i forbannede svarte at det går an. 😡 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 2 småhandler tidlig i går og en rundt 16, opplevde ingen problemer.

Klok av skade går jeg til "kassen" raskt for at ikke varene skal "forsvinne" til noen andre før jeg får gjort meg ferdig. Siden jeg har kun 2-3km reise for å hente i butikk trenger jeg heller ikke fylle opp noen fraktgrense så jeg handler småordrer i stedet.

Nyhetsbrevet er linket mot profilen på XXL, så jeg gjør aldri mer enn å logge inn. Har aldri opplevd problemer med at rabatten ikke kommer på. Brukte mobil (Galaxy S7)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Omnilite skrev:

Nyhetsbrevet er linket mot profilen på XXL, så jeg gjør aldri mer enn å logge inn. Har aldri opplevd problemer med at rabatten ikke kommer på. Brukte mobil (Galaxy S7)

Det kan nok på et vis stemme, for selv om krysset for nyhetsbrev aldri lagret seg i profilen min, så kom rabatten opp da jeg omsider gikk til kassen likevel. 😂 Da får jeg oppdatere "hva har du kjøpt"-tråden neste. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de har slitt litt med det problemet en stund, for da jeg skulle handle for ca 1-2 uker siden så skjedde det samme med meg flere ganger. Utrolig frustrerende! Tror jeg brukte 4 forsøk før jeg fikk gjennomført handelen uten at errormeldingen kom opp og handlekurven ble tømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, libe87 skrev:

Tror de har slitt litt med det problemet en stund, for da jeg skulle handle for ca 1-2 uker siden så skjedde det samme med meg flere ganger. Utrolig frustrerende! Tror jeg brukte 4 forsøk før jeg fikk gjennomført handelen uten at errormeldingen kom opp og handlekurven ble tømt.

Ja, det er utrolig irriterende. Det som er merkelig er at om jeg logget inn på en annen enhet - epod eller ipad, så lå handlekurven der fortsatt (når jeg logget inn).

De må ha mistet utrolig mange kunder på dette. Man forventer at slike nettsider skal fungere kjapt og smertefritt. De kampanjene på 25% kan ha motsatt effekt ved at folk blir irriterte og gir opp... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Mye tull, spesielt når jeg er "i det vanskelige hjørnet"

Se Skjermdump, I boksen "Vis alle" ser vi at de har 524 artikler som jeg kan velge mellom. Men under ser vi at kun 412 av disse er tilgjengelig for meg.😯  (nei jeg har ikke slått på noen filtre). Men vent nå litt, om jeg summerer antall i kategorien bortover raden, Dame, Herre, Barn... osv, så får jeg 754 artikler. Åja, så nå er det jeg som har tilgang til langt flere artikler enn de 524 som var "alle"?  🤔

image.png

Endret av zimwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av disse varene ligger under flere av kategoriene. Det forklarer differansen mellom summen av kategoriene og de to summene. Hvorfor de to summene er forskjellige, vet jeg ikke.

 

Det som er irriterende er, at det ofte er slik at når en trykker på en kategori, så kommer det opp 2 varer. Resten er utsolgt. Har opplevd at dette har skjedd bare noen minutter etter at en har mottatt mail, med link til tilbudet🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Larix said:

En del av disse varene ligger under flere av kategoriene. Det forklarer differansen mellom summen av kategoriene og de to summene. Hvorfor de to summene er forskjellige, vet jeg ikke.

 

Det som er irriterende er, at det ofte er slik at når en trykker på en kategori, så kommer det opp 2 varer. Resten er utsolgt. Har opplevd at dette har skjedd bare noen minutter etter at en har mottatt mail, med link til tilbudet🤪

Tror antallet varer du ser øverst er totalt for alle kampanjer. Hvis du ser inn i filtrene kan det hende det bare er én kampanje som er huket av. Sånn for meg i hver fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larix skrev (3 timer siden):

En del av disse varene ligger under flere av kategoriene. Det forklarer differansen mellom summen av kategoriene og de to summene. Hvorfor de to summene er forskjellige, vet jeg ikke.

Det har du nok rett i, samme vare ligger nok i mer enn en kategori, derfor blir sum per kategori høyere enn antallet for "alle" ja.
 

TheSleepwalker skrev (2 timer siden):

Tror antallet varer du ser øverst er totalt for alle kampanjer. Hvis du ser inn i filtrene kan det hende det bare er én kampanje som er huket av. Sånn for meg i hver fall. 

Nei, det sjekket jeg. Slo krysset av for alle kampanjer. Default ser ut til å være at ingen kampanjer valgt = alle/alt valgt.
image.png

Når det er sagt, nå ventilerer jeg bare litt her altså. Lider over hodet ingen nød på utstyrsfronten, så jeg bekymrer meg overhodet  ikke for å gå glipp av noe i "den svarte perioden" altså! :)

Endret av zimwalker
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.