Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans med pantetilbud


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dere fikk det med dere men Bergans gir nå 20% om du leverer tilbake et gammelt turplagg (uansett merke), og nå om 2 dager, den 22/9 gir de 30%. Dette er for et jubileum for 71°N.

Sitat

PÅ LØRDAG (22.SEPT.) ØKER VI PANTERABATTEN TIL 30 %!

Rydd skapet, pant turklærne du ikke bruker lenger hos oss på lørdag og få 30 % avslag på et nytt produkt. 
Rabatten får du ved å levere klærne i Bergans-butikken i Oslo eller på Ski Storsenter! Bor du et annet sted i landet kan du bestille pantepose under her.

Om dere registrerer dere på nettsiden får dere en rabattkode som kan benyttes på nettsiden. Et veldig godt miljøtiltak syns jeg. Vi har en del gammelt vi skal sende til dem.

Personlig syns jeg Bergans har hatt en helt grei kvalitet på det jeg har kjøpt, og at de får eget utsalg med en slik miljøprofil syns jeg er supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, Kjell Iver skrev:

Jeg vet ikke om dere fikk det med dere men Bergans gir nå 20% om du leverer tilbake et gammelt turplagg (uansett merke), og nå om 2 dager, den 22/9 gir de 30%. Dette er for et jubileum for 71°N.

Om dere registrerer dere på nettsiden får dere en rabattkode som kan benyttes på nettsiden. Et veldig godt miljøtiltak syns jeg. Vi har en del gammelt vi skal sende til dem.

Personlig syns jeg Bergans har hatt en helt grei kvalitet på det jeg har kjøpt, og at de får eget utsalg med en slik miljøprofil syns jeg er supert.

Så lenge det funker så. For jeg har blant annet en jakke som skal kasseres. 

De promoterte jo omsøm også. Men når jeg ba om omsøm på et Bergansprodukt, så var det jaggu ikke så lett allikevel. Først var de forundra over spørsmålet mitt «omsøm? Nei det driver vi ikke med» og så «nei dette blir for vanskelig».  Jeg mista en del tiltro til prosjektere deres da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gittiamo skrev:

De promoterte jo omsøm også. Men når jeg ba om omsøm på et Bergansprodukt, så var det jaggu ikke så lett allikevel. Først var de forundra over spørsmålet mitt «omsøm? Nei det driver vi ikke med» og så «nei dette blir for vanskelig».  Jeg mista en del tiltro til prosjektere deres da. 

Slik jeg tolker det så har de et utsalg i Oslo med redesignede produkt blant mye annet. https://www.bergans.com/About-us/CSR/Redesign

Tanken er i hvertfall veldig god, for det blir kastet alt for mye.

Rabattkoden fungerer også på Ally, så 30% på Ally er vel ikke å forakte heller.. Om man trenger det da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.