Gå til innhold
Fjellskald

Podcast fra Fjellforum?

Anbefalte innlegg

Jeg liker nye ide'er så dette er spennende. Det finnes software som jeg kan benytte i forumet for slikt, men utfordringen er jo hvem skal lage podcasten? Jeg er ikke noen radiomann, og det må jo gjøres mye jobb for å lage noe slikt.. Spesielt kinkig siden brukerne av forumet er spredd over et stort areal!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skilte ut emnene som gjaldt å dele podcasts i et eget emne som finnes her.

Forumet er community drevet, og som admin kan jeg legge tilrette slik at dette kan lages av dere som brenner for dette, og som kan det. Det være seg at man vi dekker en felles konto på f.eks. Soundcloud, eller at en gruppe av oss går i samme på en lukket Klubb (gruppe), der vi/dere fritt kan diskutere hvordan dette best kan gjøres.

Jeg hører mye på P2, men jeg hører sjelden på podcast. jeg innbiller meg ikke å ha noen utpreget radiostemme heller, og bor langt unna sentrum av der dere bor! Så JA - jeg kan være tilrettelegger for noe slikt - det er positivt på alle måter, men det krever at noen setter seg i førersetet. Det er forøvrig fullt mulig å ha en Klubb der dere selv styrer medlemmer, moderatorer og innhold i selve klubben som er skjult for andre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Lignende innhold

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.