Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til helgetur i Osloområdet.


tttime

Anbefalte innlegg

Noen som har tips hvor man kan gå en tur med to overnattinger? Planen er å dra fredag etter jobb (avreise 15-16 tia) og sove i telt begge nettene. Om en av overnattingene er på en topp og en annen langs ett vann hadde det vært supert. Må være hjemme på kvelden søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da flagger jeg litt for Huuuurum igjen!! ;);)

Ta bilen til Røskestadvann, parkèr og gå til Langvann ved flott teltplass. Utsikt over vannet, bålplass og fiske. Dagen etter pakker du og går til Cellene , huler der milorg gjemte soldater under krigen. Sove der!
Så kan du avslutte med en topptur til Stikkvannskollen, Hurums høyeste punkt med utsikt til mange fylker på en klar dag (branntårn der), og derfra er det en halvtime ned til Semsporten parkeringsplass. Ring meg og så kan jeg kjøre deg til Røskestadvannet til bilen din :D

Kan vise på kart osv om du ønsker å ta denne turen. Her går du ikke i timesvis, men halvannen-to timer mellom hver plass.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.