Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven Anorak No. 8


Sjimpansen

Anbefalte innlegg

Hei :). Bestilte akkurat en Fjellreven Anorak No. 8 på tilbud til den nette sum av 3750 kr. Har først og fremst tenkt å bruke den på overnattingsturer på vintertid i minusgrader. Har brukt goretex skalljakke til slike turer tidligere. Fordelene jeg ser med anoraken er at den bør puste bedre enn goretex og har en stor lomme på bryst/mage. Med anoraken risikerer jeg heller ikke å stå langt inne på vidda med en glidelås som ikke fungerer. I tillegg synes jeg den ser barsk ut, noe som kler meg ;). Ulempen er jo selvsagt at den ikke er like vann- og vindtett som goretex.

 

Selv om jeg kjøpte anoraken på tilbud synes jeg fortsatt prisen er noe stiv fordi den tross alt er laget av bomull og polyester. Er spent på om den lever opp til forventningene. Noen som har erfaringer med No. 8 eller liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den, og det er et bombesikkert plagg. Den kommer til å leve lenger enn jeg gjør.. Jeg har lagt på grønlandsvoks på skuldrene og nederst på fronten, for å gjøre den vanntett der. Stoffet er veldig tettvevd, og jeg opplever den som vindtett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.