Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny svart bukse


TomasOH

Anbefalte innlegg

Arcteryx Softshellbuksen min som har holdt i snart 6 år revnet i sommer og jeg er på søking etter en ny bukse. 

Ettersom at buksen skal brukes både privat men også i jobbsammenheng har jeg noen "krav".

Svart (1 farge, ikke flere nyanser av svart)

Ingen sjenerende logoer (Må være svarte eller minimale)

Cargolommer på lårene

Gode "håndlommer"

Snøring/stramming rundt anklene

Softshell eller annet sterkt materiale (for eksempel det som er i fler Lundhagsbukser) som også tørker raskt om det blir vått. 

 

Pris er ikke et så stort tema, men gjerne ikke noe mer enn 1500kr. Håper noen av dere guruer her inne kan sende meg i noen retninger, jeg finner stort sett fargesprakende bukser idag eller svarte bukser med en logo som heller burde vært på siden av en buss som reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte Lundhags Field pants på Xxl. Den er helt svart, har cargolommer, greie stikklommer og stramming nederst på beina. Stramming ved beina er dog flere trykknapper så den kan ikke justeres fritt slik som borrelås. Opplever passform som litt dårligere enn Lundhags Traverse men det kan fort skyldes at den har en del stretchstoff noe Field ikke har. Er en liten logo på en lårlommen. Kjøpte den på tilbud til 399, ser den koster mer nå.

Alt kan du sjekke på milrab.no. de har en del klær og sko i helt sort beregnet på politi og forsvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Daktari skrev:

...Fjellreven Vidda Pro (i Dark Grey)...

Hadde det ikke vært mer naturlig å foreslå den i svart;-)

Nå er det mulig den bryter med mer av TS sine krav(logo?), men den bryter i hvert fall mindre i svart enn i mørkegrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Kristian J. Vabø skrev:

... og om logoen skulle bli for "synlig" på en bukse man liker godt ellers, og den ikke kan fjernes uten å gjøre skade:

3232BLK.jpg

Dert slo meg plutselig at på de aller fleste Fjällrävenplagg, så kan logoen fjernes helt uten å skade plagget. "Skinn"reven er jo som oftest sydd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.