Gå til innhold
Isak Knutsen

Norge på langs 2018 - 70 dager på tur!

Anbefalte innlegg

Skjult lenke - logg inn for å se den Tusen takk for at du deler opplevelsen med oss. Helt enig at DNT-hytta på Narjordet er skikkelig fin, har ikke overnattet der, men var innom et par ganger da jeg drev med hundekjøring på Narjordet/Røros. 

Ser fram til mer fra deg og Simon 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, martin.m skrev:

Skjult lenke - logg inn for å se den Tusen takk for at du deler opplevelsen med oss. Helt enig at DNT-hytta på Narjordet er skikkelig fin, har ikke overnattet der, men var innom et par ganger da jeg drev med hundekjøring på Narjordet/Røros. 

Ser fram til mer fra deg og Simon 😊

Tusen takk Skjult lenke - logg inn for å se den! Veldig gøy at du vil følge med på turen vår gjennom Norge! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 minutter siden, SnorreL skrev:

Skikkelig imponerende både at dere faktisk gjør dette og også turrapporten! Veldig bra skrevet og fotografert. 

Tusen takk Skjult lenke - logg inn for å se den! Veldig motiverende med slike kommentarer! Ble en lang rapport ja;) Til tross for at det er 2 uker siden jeg kom hjem, har jeg fremdeles en halv million bilder å gå gjennom😂  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott rapport, men et lite tips. Du må jo den lengste/største signaturen på hele Fjellforum. Du kan bruke kjettingsymbolet og lage linker kortere og få alt på ei linje. Din blir slik, bare kopier og lim inn!

Sjekk ut: Skjult lenke - logg inn for å se den - Skjult lenke - logg inn for å se den - Skjult lenke - logg inn for å se den - Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, Memento mori skrev:

Flott rapport, men et lite tips. Du må jo den lengste/største signaturen på hele Fjellforum. Du kan bruke kjettingsymbolet og lage linker kortere og få alt på ei linje. Din blir slik, bare kopier og lim inn!

Sjekk ut: Skjult lenke - logg inn for å se den - Skjult lenke - logg inn for å se den - Skjult lenke - logg inn for å se den - Skjult lenke - logg inn for å se den

Tusen takk Skjult lenke - logg inn for å se den Gøy du likte rapporten, og et godt tips du ga. Har endret signaturen nå;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Kjell Iver skrev:

Flotte beskrivelser og bilder! Tenker dere å fortsette til neste år nå da eller?

Tusen takk! Veldig gøy du likte innlegget;) Nå er det sånn at vi må utnytte feriene så godt som mulig da vi går på skole begge to, så planen er å fortsette neste sommer ja. Mulig vi også tar toget til Røros nå i høstferien for å gå en etappe, både jeg og Simon har veldig lyst til å fortsette;) Utrolig gøy å forflytte seg hver dag og oppleve nye plasser!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutter siden, Bendik Kolding Bendiksen skrev:

Wow, takk for flott lesing. Utrolig tøft gjort! Synes det er utrolig artig at folk realiserer drømmene sin slik. Gratulerer :) 

Skjult lenke - logg inn for å se den Tusen takk for veldig hyggelig kommentar! Slike tilbakemeldinger motiverer til å realisere enda flere eventyr;) Gøy du likte innlegget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, Martin HJ skrev:

Heftig altså! Bra jobba :D Hadde bare jeg vært like lur når jeg var 16 så :) 

Skjult lenke - logg inn for å se den Tusen takk! Nemlig det at vi kanskje ikke har mulighet senere i livet er en stor motivasjon for å gjennomføre ekspedisjonen nå;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider