Gå til innhold
  • Bli medlem

Norge på langs 2018 - 70 dager på tur!


Isak Knutsen

Anbefalte innlegg

Annonse
1 time siden, martin.m skrev:

@Isak Knutsen Tusen takk for at du deler opplevelsen med oss. Helt enig at DNT-hytta på Narjordet er skikkelig fin, har ikke overnattet der, men var innom et par ganger da jeg drev med hundekjøring på Narjordet/Røros. 

Ser fram til mer fra deg og Simon 😊

Tusen takk @martin.m! Veldig gøy at du vil følge med på turen vår gjennom Norge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SnorreL skrev:

Skikkelig imponerende både at dere faktisk gjør dette og også turrapporten! Veldig bra skrevet og fotografert. 

Tusen takk @SnorreL! Veldig motiverende med slike kommentarer! Ble en lang rapport ja;) Til tross for at det er 2 uker siden jeg kom hjem, har jeg fremdeles en halv million bilder å gå gjennom😂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott rapport, men et lite tips. Du må jo den lengste/største signaturen på hele Fjellforum. Du kan bruke kjettingsymbolet og lage linker kortere og få alt på ei linje. Din blir slik, bare kopier og lim inn!

Sjekk ut: Instagram - Facebook - YouTube - Bloggen

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, tonymakkaroni skrev:

Topp rapport 👍 Og veldig hyggelig at du nevner de fine menneskemøtene dere hadde på turen, det er ofte vel så minnerikt som naturen 

Tusen takk! Gøy du likte rapporten;) Ja, vi har veldig mange gode opplevelser med hyggelige mennesker underveis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Memento mori skrev:

Flott rapport, men et lite tips. Du må jo den lengste/største signaturen på hele Fjellforum. Du kan bruke kjettingsymbolet og lage linker kortere og få alt på ei linje. Din blir slik, bare kopier og lim inn!

Sjekk ut: Instagram - Facebook - YouTube - Bloggen

Tusen takk @Memento mori Gøy du likte rapporten, og et godt tips du ga. Har endret signaturen nå;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjell Iver skrev:

Flotte beskrivelser og bilder! Tenker dere å fortsette til neste år nå da eller?

Tusen takk! Veldig gøy du likte innlegget;) Nå er det sånn at vi må utnytte feriene så godt som mulig da vi går på skole begge to, så planen er å fortsette neste sommer ja. Mulig vi også tar toget til Røros nå i høstferien for å gå en etappe, både jeg og Simon har veldig lyst til å fortsette;) Utrolig gøy å forflytte seg hver dag og oppleve nye plasser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bendik Kolding Bendiksen skrev:

Wow, takk for flott lesing. Utrolig tøft gjort! Synes det er utrolig artig at folk realiserer drømmene sin slik. Gratulerer :) 

@Bendik Kolding Bendiksen Tusen takk for veldig hyggelig kommentar! Slike tilbakemeldinger motiverer til å realisere enda flere eventyr;) Gøy du likte innlegget!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Martin HJ skrev:

Heftig altså! Bra jobba :D Hadde bare jeg vært like lur når jeg var 16 så :) 

@Martin HJ Tusen takk! Nemlig det at vi kanskje ikke har mulighet senere i livet er en stor motivasjon for å gjennomføre ekspedisjonen nå;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.