Gå til innhold
  • Bli medlem

plastikktupp på skolisse


tolsen87

Anbefalte innlegg

beklager kanskje en litt merkelig tittel på dette emne, har for ikke veldig mange uker siden handla meg ganske så dyre alfa sko, 

på fjelltur i går så oppdaget jeg at den ene lissa hadde gått opp på skoen uten at jeg merket noe til dette under gåing. 

den plastikktuppen på tuppen av lissa har jo sprekt opp pga dette, da lurer jeg på om det er noen der ute som har noe løsning på dette, skomaker eller får mann kjøpt noe ? 

er jo sko til nærmere 3500kr så syns det er litt kjedelig når dem knapt nok er 1 mnd gammel 

40078475_259371074689502_2174669919105318912_n.jpg

40089794_231754754131526_5025427223142727680_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan få kjøpt nye skolisser i butikken. Koster ikke så mye heller gitt 😉 

Og det der er en skade som kan skje uansett hvor mye/lite skoene koster. Jeg har dyrere støvler enn dette med sportstape på tuppen. Cluet er å ikke tråkke på lissene. 

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gittiamo skrev:

Du kan få kjøpt nye skolisser i butikken. Koster ikke så mye heller gitt 😉 

Og det der er en skade som kan skje uansett hvor mye/lite skoene koster. Jeg har dyrere støvler enn dette med sportstape på tuppen. Cluet er å ikke tråkke på lissene. 

ja😅 litt kjedelig at det skjedde men, sportstape funker jo så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.