Gå til innhold
  • Bli medlem

Hardangervidda, Holken 2018


rayun

Anbefalte innlegg

Annonse

IMG_6470.thumb.JPG.4077edaad240f5136b1b130625bf9c07.JPG

Takk for en flott film uten for mye musikk, passet fint å kaste over på tv'en fra paden en søndagsmorgen. 👍

@Turvenn hvis du slakker bardunene på barduneringsflaka, og strammer opp teltet bedre, så står teltet bedre. Hvis du strammer barduneringsflaka for mye mister teltet litt fasong, og ytterduk og innerduk kommer lettere i kontakt med hverandre, etter min erfaring. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, rayun skrev:

Årets siste tur til Vikbekkfjell gikk av stabelen den siste uka det var mulig å kjøpe fiskekort for dette området. I deilig sensommervær legger min gode nabo og jeg i vei mot Holken helt øst på vidda.

 

Lit salt i såret.  men bortsett fra det - godt å se Holken igjen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager det @Tom42 og ja, jeg tenkte faktisk på det når jeg la ut filmen😥 

Det var naboens første tur i dette området og når vi satt der med kaffikoppen pekte jeg over og fortalte om vårt første møte der borte på Toms plass. Gode minner gamle venn.😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rayun skrev:

Beklager det @Tom42 og ja, jeg tenkte faktisk på det når jeg la ut filmen😥 

Det var naboens første tur i dette området og når vi satt der med kaffikoppen pekte jeg over og fortalte om vårt første møte der borte på Toms plass. Gode minner gamle venn.😄

Ingen ting å beklage.  Det var bare en spøk.  men kanskje til neste åt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kjetil E. skrev:

Ser ut til at herrene @rayun og @Turvenn har hatt en fin tur..

Takker for viedeo'n

 

Ja helt klart, vi hadde en veldig fin tur. Og i mitt hjerte er aldri Vikbekkfjell feil og når det helt på tampen av sesongen ble lovlig å fyre primus igjen var det bare å hive sekken på ryggen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.