Gå til innhold
  • Bli medlem

panneband Familietur i Skjækerfjella


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse
1 time siden, Memento mori skrev:

Flott rapport @Anders Eriksen Men alle bildene blir fortegnet. Det motsatt av stuttjukk, har ikke noe navn på det. Bruker IPad og IPhone X. IMG_0126.thumb.PNG.807bc17e8b193e1ea1d7dc06f9f0fb58.PNG

Du blir vanvittig tynn på IPhone 

IMG_6501.thumb.PNG.2b21aa70b65e459810601cfd5592f80a.PNG

Sikkert dumt spørsmål, men har du prøvd å snu på telefonen, sånn at den ligger med langsidene horisontalt? Det funker på min Iphone. Holder jeg telefonen vanlig så blir bildene «tynne». Nå er jeg veldig tynn i utgangspunktet, men det der var ekstremt😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anders Eriksen skrev:

men har du prøvd å snu på telefonen, sånn at den ligger med langsidene horisontalt? 

Prøvde nå, men da blir bilde for stort. Så da må jeg velge hvilke utsnitt jeg vil se. 

A054FCC6-B159-42A2-AD6B-FDD734EF209D.thumb.png.ba7d13f67bbc5e31f8640978dae0a17c.png

Linker du til en annen server enn den som fjellforum normalt bruker ? 

Bilder pleier å bli meget bra her på forumet, de gangene det blir rart/tregt er det ikke lagt inn på forumserveren/eller at brukeren vil ha knøttsmå bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Memento mori skrev:

Prøvde nå, men da blir bilde for stort. Så da må jeg velge hvilke utsnitt jeg vil se. 

A054FCC6-B159-42A2-AD6B-FDD734EF209D.thumb.png.ba7d13f67bbc5e31f8640978dae0a17c.png

Linker du til en annen server enn den som fjellforum normalt bruker ? 

Bilder pleier å bli meget bra her på forumet, de gangene det blir rart/tregt er det ikke lagt inn på forumserveren/eller at brukeren vil ha knøttsmå bilder. 

@Kjell Iver? Jeg skriver på blogger.com (google).. Blir bildene for store når du snur telefonen? Hmmmm. Da har ikke jeg anelse. Ser jo ut som det funker greit hos andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vidvandre73 skrev:

Kjekt å være familie på tur. Vi opplevde mye det samme  i Meråker når det gjelder fisk. Korte bettperioder i ganske fiskerike vann. Vanskelig.  Det har mye med varmen som var å gjøre. Som alltid trivelig å lese rapportene dine:)

Enig👍 Spørs om ikke vi må få noen heite tips av dei til turen neste sommer. Høres jo lovende ut Meråker-området..😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anders Eriksen skrev:

@Kjell Iver? Jeg skriver på blogger.com (google).. Blir bildene for store når du snur telefonen? Hmmmm. Da har ikke jeg anelse. Ser jo ut som det funker greit hos andre?

Ja, det er som kjent automatisk genererte poster dette her som lastes inn på forumet automatisk via RSS. Bildene blir ikke bufret hos oss uten at man klikker på dem og trykker OK.

Så for å unngå dette er det bare for deg, eller meg eller en moderator å velge redigere på posten, dobbelklikke på hvert bilde og trykke OK, og lagre posten til slutt så er det i orden.

Bildene lastes ikke med Lightbox(som er vår bildeviser), men det er ikke noe stort problem. Jeg har forøvrig søkt etter mer info om problemstillingen uten å finne noe..

Takker ellers for en super turrapport. Det er bare å glede seg til ungene vokser til - mange turer som skal planlegges og gjennomføres og dere har funnet knepet med det lysstbetonte friluftslivet. Det er jo derfor vi holder på med dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.