Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin GPSmap 60CSx til 33-62% høyere pris i Norge enn fra USA, allround GPSm


Anbefalte innlegg

Utrolig at prisen blir så lav når man importerer selv, enkelt og greit, bestill på nettet, betal med kort og innen 10 dager blir den levert på døra. Andre modeller i Garmin eTrex og GPSmap seriene samt andre merker og modeller har tilsvarende prisforskjeller.

GPS test pris pr 20. juli 2006:

Pris test GPS. Lav pris på Garmin GPSmap 60CSx fra USA sammenlignet med Norge og Norden

Alle pris tester, på flere GPS mottaker modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kjipt den dagen GPS-en streiker, eller du ødelegger den (knuser display el) og du vil ha den reparert - da belanor (norsk importør av garmin) ikke tar dem inn til rep (i det hele tatt)

Ikke noe problem :arrow: Garmin England yter ypperlig support, også i Norge, og like raskt som rep. i Norge.

Se kontakt-info her, mm:

Les her hva det koster å få reparert en Garmin GPS enhet, selv om den er kjørt flat av en truck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg tenker seriøst på å bestille en fra USA, men kom til å tenke på strømforsyning o.l. Vil batterilader o.l. passe i stikk-kontakten her hjemme?

Noen som har erfaring med nettbutikken som nevnt (gpsdiscount.com)?

MVH

RUne Millerjord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg tenker seriøst på å bestille en fra USA, men kom til å tenke på strømforsyning o.l. Vil batterilader o.l. passe i stikk-kontakten her hjemme?

Noen som har erfaring med nettbutikken som nevnt (gpsdiscount.com)?

MVH

RUne Millerjord

Ja, kjøp fra USA sparer du mye på. Jeg har satt opp en oversikt over kjøp av allround GPS navigasjon pakke, noe bør kjøpes utenlands og noe må kjøpes innenlands:

Billigste og beste GPS pakke for allround navigasjon, topo, vei og sjø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Takk for svar! Ja da blir det kjøp fra USA for min del:-)

Glder meg stort til å teste dette.

MVH

Rune Millerjord

Til lykke med kjøpet :?

Jeg inngår en avtale med den europeiske nettbutikken UnbelievableShop.com tidlig august 2006, tidligere aspidshop.com, som leverer utstyr for Europa, bl.a. GPS mottakere med kart over Europa.

Fra begynnelsen vil det gi rabatter på opp til 20%, på f.eks. Garmin eTrex og GPSmap for allround navigasjon og på f.eks. Garmin nuvi og TomTom GO for veinavigasjon. På denne måten håper jeg å bidra til lavere priser på slikt utstyr.

Otto

http://www.navigate3d.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Leste innlegget over og ble meget intr ! Satt oppe halve natta og studerte og lastet ned, men konklusjonen er at jeg skulle hatt noen tips om dette? Helst link til en god Torrent client som ikke er for komplisert eller dyr.

Fant haugevis av kart :!: , så hvis det kan virke er det genialt!

Garmin 60 cxs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Er det noen som har erfaringer med UnbelievableShop.com? Ser de har Garmin 60CSx Norsk Modell til 1950,- nå! Noen som vet om det er betalt toll, eller om det da kommer toll itilegg? Og hvor lang leveringstid har de osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.