Gå til innhold
  • Bli medlem

Kan dere hjelpe å finne Svarttjennshula?


Tittei

Anbefalte innlegg

Hadde med meg to små og vi var full av forventing. Men vi hadde ikke noen god gps og der ser ut som kartlesning ikke er min sterkeste side :( . Vi klarte ikke finne denne hula. Kan noen hjelpe oss så vi likevel kan oppleve dette stedet sammen? Vi fant den på UT appen. 

 

70CD967E-38D1-47E5-8BF8-24B27F87477A.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men jeg trenger noen som helst har besøkt denne og som kan fortelle meg litt nøtaktig hvor den befinner seg. Vi fant den ikke rent fysisk, men min gps sa vi var der. Vi gikk litt rundt og lette, men fant den ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid kartet stemmer. Jeg lette etter Skyttarbu på Hardangervidda i sommer ,  men fant den ikke der kartet sa den skulle være. Dagen etter ved Skaupa snakket jeg med en kar om problemet mitt , og ham fortalte hvor den var. En kilometer lenger vest enn kartet viste . Han sa at alle lokale visste at kartet var feil , men jeg visst det jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.