Gå til innhold
  • Bli medlem

Fem dager i Skæhkere - Skjækerfjella


arbe

Anbefalte innlegg

Annonse
6 minutter siden, Kjell Iver skrev:

Du kan plotte «hvor gikk turen» så får du den inn på kartet

Sånn, da plottet jeg inn startstedet. Fint område. Fikk ikke sett altfor mye av selve fjellheimen denne gang, men ser ikke bort fra at det kan bli flere turer til området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tonymakkaroni skrev:

Valgte dere startsted ut fra kjøreavstand eller fordi den etter deres mening ga ‘beste’ inngangen til nasjonalparken?

Både og. Hadde jeg bodd nord for nasjonalparken ville jeg muligens gått inn fra Roktdalen (og kjørt om Snåsa). Tror ikke gåavstanden til vannene vi var ved hadde blitt særlig mye kortere, men mange fine vann på den kanten. Der vi gikk inn var det noe kortere å kjøre, samt en utrolig lettgått sti første mil inn i terrenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
8 timer siden, Kjetil E. skrev:

Ser ut til å være et flott område du var i. Frister med en tur i dine fotspor

Meget flott område, selv om jeg fikk sjekket bare en bitteliten del av det. Lett tilgjengelig også. Eneste minus slik jeg ser det er at det var mye folk (så folk hver dag).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.