Gå til innhold
  • Bli medlem

kanobøker med tips til nye steder og opptage?


Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Mareng
13 minutter siden, Trond Arvid Hagen skrev:

vel da er en ny kano bestilt (ally 18 dr) og det er tid for og utvide horisonten når det gjeder steder og padle, vet det finnes bøker med tips, noen som har noen og anbefalle?

Spørs hvor du bor?

Og har du ett bibliotek i nærheten, anbefaler jeg å låne bøker derfra. Logg deg inn på bibliotektes sider, søk på "kano" og "padling", og reserver de bøkene du finner interessante :)

Jeg har en som heter Padleperler. Veldig bra bok, men har ikke med en eneste tur på vestlandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng
Akkurat nå, Per Fredrik skrev:

Kan anbefale denne, Per Roger Lauritzen sin bok, Tusen padleturer, med kajakk og kano Norge rundt..

Ja. Den har jeg lånt på biblioteket. Fin bok :)

 

Jeg bruker faktisk mest kartet på nettet til å finne spennende padlevann :D

Endret av Mareng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein Køhns, Padleperler er helt OK: https://www.cappelendamm.no/_padleperler-oystein-kohn-9788202277420
Du skal være litt obs på beskrivelsene, det mangler litt her og der.

Husk Norgeslånet om ditt lokele bibeliotek ikke har boka inne: http://www.bibsyst.no/produkter/publikum/norgeslan.php

Endret av Barskekarsten
Skrivleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.