Gå til innhold
  • Bli medlem

Stor panne/kjele til primus


dbrownie

Anbefalte innlegg

Annonse

Det største jeg vet om til turbruk med nonstick er Primus Primetech Pot Set 2.3L, skal du finne noe som er større må du nok over på rustfritt. Disse er ofte laget for bålbruk, og da overlever ikke et nonstickbelegg, så det blir ikke laget.

IMG_0066.thumb.JPG.a0587277f51740a5edf2b075dbc11357.JPG

Men lurere på hvorfor du må ha en så stor kjele? Hvis vekt ikke betyr noe, kan du jo også bruke en vanlig kjele for husbruk. Det blir vel både bedre og billigere, men betydelig tyngre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er panna mannen bak Firebox(kvistbrenner) bruker under demo videoene sine så denne pannen skal tåle endel. Har denne selv i størrelsen mindre som blir brukt sammen med MSR Pocket Rocket 2 og må bare si den overbeviser med topp NON-stick belegg.

https://www.xxl.no/gsi-outdoors-pinnacle-10-stekepanne-gra/p/1092576_1_style

Kjele jakter jeg litt selv og har landet på denne 

https://www.outnorth.no/msr/ceramic-solo-pot

Denne skal visstnok være veldig bra mht NON-stick belegg som gjør den utrolig lett å holde rein etter det jeg har lest av reviews av den! Disse kjelene har 2 størrelser på 1,3L og 2,5L. De er dyre, men regner med at outnorth snart har en kampanje av noe slag så den KUN😂 havner på noe i overkant av 500kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.