Gå til innhold
  • Bli medlem

Anker eller ikke? Utskilt fra Hva har du kjøpt nå!


elossius

Anbefalte innlegg

Annonse

Har du testet med denne metoden?
https://www.anker.com/verify

Syntes bildene ikke helt stemmer med hvordan en slik skal se ut, spesielt selve panelene.... men mulig det er synsbedrag.

Husk dette ;) :
An extremely important thing to remember is that AnkerDirect is the only seller authorized for selling Anker power banks on Amazon. A lot of scammer sellers sell Anker portable power packs on Amazon with various misleading names. Many of these fake sellers sell old Anker power banks at higher rates while some sell refurbished or even fake Anker power banks. Buying power banks from such fake sellers will not only cost you higher but will also not allow you to benefit from Anker’s generous 18-month warranty and reliable customer service. There are also very serious accident risks involved with buying fake power banks that use cheap Li ion batteries.

Endret av Tor-Erik-L-77
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elossius skrev:

Ja, originalt. Den delen med Anker logoen var brettet over stolryggen. Måtte testlade litt. Overskyet, men ladet litt. 

E155425C-1B2A-4D5E-97C8-3FA9DD7E5CFE.thumb.jpeg.ce98cab4e61ea2d73e3225a677ac9bf4.jpeg81D21604-115F-49BF-AC54-AC144D36A6D2.thumb.jpeg.32712d360bc4f66a91c3262cc050290c.jpeg

A1C51445-84BA-406C-818F-4E7DEDA92E5E.jpeg

Det der tror jeg er falskt.... På originalt Anker skulle det nederst på panelet(og ditt bilde) stått Anker, det gjør det ikke på det bildet du viser. Se på originalt bilde som Tor-Erik har lagt ut! 

Håper jeg tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Tor-Erik-L-77 skrev:

Det skal følge med en verifiserbar kode i papirene vedlagt så enkelt å kontrollere med linken jeg ga.

Når begynte de med den koden?
Jeg kikka nøye gjennom Anker sin hjemmeside før jeg kjøpte mitt panel for 1 år siden.
Må innrømme at pappeske med endel innhold gikk i søpla strax jeg så at det fungerte.
Men kan ikke huska å ha sett noe av det på hjemmesiden til Anker eller at det fulgte noe
med i esken på mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Tor-Erik-L-77 skrev:

Uansett håper jeg jo det er korrekt vare men var litt mistenkelig billig.

Synes det var dyrt jeg. Kjøpte min på tysk Amazon sendt til Sverige (som ikke selger Anker til Norge dessverre) , og da betalte jeg 550kr inkl. svensk mva og frakt. Men uansett verdt pengene!

2 minutter siden, tubbs skrev:

Når begynte de med den koden?

Det står nede på nettsiden til anker at det bare gjelder produkter kjøpt i visse land. Sikkert fordi kopier er et problem i de landene.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panelet er vel ok men har du et mulitimeter så mål spenning og amper det gir når står på lading får du sett mye effekt det gir

Litt obs med billigste måleapparat de ofte ikke tåler mye strøm men det står på apparat. Spenning er enkel måle med + og ÷

Amper måler du med batteribank tilkoblet og målemeter koblet i serie med en ledning ut fra panel til batteri  

21w så skal det gi på maks grovt regnet 10,5v og 2 A  (p watt = U volt × I amper ) Er det vel laderegulator men ser nå litt med måle om hvordan virker i forskjellig vær med måle litt 😊

Anker oppgir 5v ut og 3 A på powerport solar 2 så måler du kun spenning bør den ligge på opp mot 5 v i sol 

Endret av KimH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.