Gå til innhold
  • Bli medlem

Turtips med barn


MortenH

Anbefalte innlegg

Godtfolk!

etter noen fabelaktige dager på Hardangervidda i juli har jeg lyst å ta med 6åringen på en skikkelig tur. Er det noen som vil dele noen tips. Gjerne på pm om ønskelig. 

Fokus på turen er fiske og målet, utenom et minne for livet er fin ørret :) Vi kommer til å ta den fisken vi skal spise og slippe ut resten. 

Vi har 4dager til rådighet rundt 10 august. Jeg har sett litt på området rundt tinnhølen eller båt over halnefjorden som utgangspunkt. Tanken var å komme godt inn på fjellet uten å måtte starte med en halv dagsmarsj. Har etterhvert forstått at det er stor risiko for både mye folk og mange garn i disse områdene. Er det andre områder/vann jeg burde peile meg inn på? 

 

Eventuelt andre områder en Hardangervidda som er mindre værutsatt med muligheter for kilosfisk å grei tilkomst for en 6åring. ? 

Vi har mulighet for å ta med en fiskekajakk.

 

avreise er fra Bergen 

 

på forhånd takk.

 

Morten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.