Gå til innhold
  • Bli medlem

Ryggsekkmerket Fjellsport


Nancy

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet hva som har skjedd med ryggsekkmerket Fjellsport? Jeg har en sekk, noen år gammel nå, som har en ødelagt hurtigspenne. Og jeg skulle gjerne fått tak i en ny. Men, jeg finner ingen ting om dette merket på nett. Så er det noen som vet om det kanskje har byttet navn, eller om det finnes noen forhandlere av dette merket? 

Eventuelt; er det noen som har en gammel slik sekk som de kan ta av en hurtigspenne og sende meg? Det er jammen ikke lett å finne en som passer. Sekken jeg har heter Fjellsport Vestveggen 65, og er hvert fall 10 år gammel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, Nancy skrev:

Er det noen her som vet hva som har skjedd med ryggsekkmerket Fjellsport? Jeg har en sekk, noen år gammel nå, som har en ødelagt hurtigspenne. Og jeg skulle gjerne fått tak i en ny. Men, jeg finner ingen ting om dette merket på nett. Så er det noen som vet om det kanskje har byttet navn, eller om det finnes noen forhandlere av dette merket? 

Eventuelt; er det noen som har en gammel slik sekk som de kan ta av en hurtigspenne og sende meg? Det er jammen ikke lett å finne en som passer. Sekken jeg har heter Fjellsport Vestveggen 65, og er hvert fall 10 år gammel. 

Må det være en originalspenne? 
XXL har et utvalg av løse hurtigspenner i forskjellige størrelser. Mener det er sea to summit, men er ikke sikker. Fant bare 50mm på nettsiden til XXL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Prebb skrev:

Må det være en originalspenne? 
XXL har et utvalg av løse hurtigspenner i forskjellige størrelser. Mener det er sea to summit, men er ikke sikker. Fant bare 50mm på nettsiden til XXL.

Jeg har lett litt rundt, og de er ikke så like som man skulle tro. Har ikke vært på xxl, men ser på nett at de bare har Helsport sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.