Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer Arcteryx bora sekk :)


JanneK

Anbefalte innlegg

Valgt type sekk, men er så i tvil om skal ta dame eller herre versjonen? Har kun prøvd på damesekken..Ser det er mange justeringsmuligheter, og siden herresekk stort sett er romsligere har det da blitt ett tema for meg før valget taes:) 

Endret av JanneK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har berre erfaring med den gamle Boraen, men kan stille nokre som likevel, for å hjelpe på veg:

Kan du få rett str til deg i herresekk? Og korleis er du over skuldrane? Treng du den smalare innfestinga på skulderreimane som damesekk ofte har? Eg treng den ikkje, tvert om knip den meg litt for langt inn på ryggen ofte. 

Er magebeltet på damesekken like bredt og like langt som på herre, eller vil du med ein herresekk slite med å få stramme nok rundt hoftene og få klem på setemusklar? 

Altså, har du prøvd dei på? Det er alfa omega. Då er det igrunn enkelt å velge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har herresekker fra før, mener også det med skuldre passer meg bedre på de, uten at jeg skal si det gjelds for alt av modeller;) Damesekken jeg har fra Arcteryx passer ikke helt min kropp, mulig det er rygglengde som er feil på denne...så den går i arv til dattera☺️ sender en forespørsel på om de kan bytte skulderfester/hoftebeltet til de mål som passer meg:) noe jeg leste på arcteryx nettsia skulle gå bra med alle forhandlere👍🏼 Satser på det ordner seg, hvis ikke er prisen lik, og de endrer da bare til damemodellen tenkt jeg😁 sekkejungel har jeg trødd i lenge nå, vanskelig med både passform og optimal størrelse🙈 har prøvd endel forskjellig i mange måneder nå så håper dette blir den ultimate investeringa😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Tessatroll skrev:

Men då høre det ut som du har ein plan :) 

Plana vart til med det her innlegget😂 hjelpe å skriv og spør litt🙈 fant målskjema på arcteryx si nettside samt tekst med at alle forhandlere plikter å bytte delene når man kjøper sekk og så plutselig dett løsningan i hodet på en😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.