Gå til innhold
  • Bli medlem

Sige sokk problem


can

Anbefalte innlegg

Noken som kan hjelpa med detta problemet? Bruke lundhags fjellsko og tjukkalabber som eg har kjøpt sitte ganske godt på foten i utg. Pkt. Problemet er når eg begynne å gå, sokkene ende opp som ein rulk framme i skoen. Temmelig irriterande, hadde da vore kaldt hadde eg Frose i tillegg pga blir alt for tett framme. Eg går jo med tjukkalaber og vernesko kvar dag på jobb året rundt. Da eg gjere då er å bretta labbene ned over støvlaskaftet og snøra lissene rundt, då hindra ein siging av sokkar. Deretter drar eg buksa ned over det heile, kan jo gjera da samma no da men har ikkje lyst for både buksa og sannsynligvis sokkar blir tilgrisa og våte. Ei løysing er jo sjølvsagt gammasja utanpå derigjenn men har helst lyst til å unngå da. Då må eg inntrodusera ein ting til dei vege litt og da blir sikkert temmelig varmt. Mi erfaring er og andre problem som eg ikkje har tenkt på når eg introdusere noke nytt, men er da ikkje noke anna som nytta så må eg vel berre få tak i gammasja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja skonå er så store at da går kanskje. Prøvde å finna ut kva liner sokk er men virka som da er ein tynn inntesittande sokk. Må nesten vera ull trur eg. Heilt tynne damestrømpe kan da hjelpa mon tru? Når eg tenke meg om så lure eg på om bror min brukte noke sånt ein gong i tida.

Endret av can
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, can skrev:

Eg er minimalist og har berre ett par sko til tur :) Desse har eg ikkje kjøpt, dei er litt store men man tager hvad man haver er jo lundhags.

 

Det å være bevisst på forbruket sitt er en fin ting, men du har ikke vurdert å løse problemet ved å kjøpe noen støvler som passer føttene dine? ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du at da er da som er problemet at dei er litt store? Merka ikkje noke til da når eg går men har ekstra tjukke solar då for å fylla ut samt dempa støta mot undersida av foten, samt dei omtalte tjukkalabbene då. Mulig at eg kunne brukt ein tynnare sokk som einaste, har rett og slett ikkje tenkt på da. Ein av grunnane til tjukkalabbene er og at dei gnege litt her og der, var derfor eg fekk dei i utg. Pkt. men etter at eg fann ut akkurat kor mykje sportstape eg skulle bruka har ikkje da vore noke problem. Leverte eine inn til skomaker og i dag pga sleit ut ei hempa, er sko til 3000 detta her. Virka å vera 100% vanntette etter at eg behandla dei med hårføner og skokrem så eg må nesten beholde dei. Er og av den høge gammaldagse typen som eg meine ein fjellsko skal vera. Kom nettopp frå tur no, eg kunne gå øve ei brei men forholdsvis lav elv med desse skonå for å fiska på gromplassen, dei andre med lavare sko måtte rett å slett vera igjen på hi siå. Fisk fekk eg og, så skonå mine får du aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som deg når jeg bruker for store sko. Mine skisko er litt romslige og da sklir sokkene. Heldigvis brukes skisko på vinteren og jeg kan da bruke en tynn sokk innerst og en tjukk utenpå der igjen uten at det blir for varmt. Uansett er dette en dårlig løsning og jeg merker at det blir gnagsår etter ei drøy uke. 

Moderne sko skal i mine øyne ikke gi gnagsår, og de skal heller ikke måtte gåes inn over veldig lang tid. 

Om skoene ikke passer foten din spiller det liten rolle hvilket merke de er eller om de koster 300 eller 3000 kroner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og husk at ett skomerke som passer for noen kan skape store problemer for andres føtter.
Jeg har lav lest og smale føtter og ingen av de nordiske modellene fungerer for meg.
Tar jeg på meg ett par Alfa så kan jeg snøre de til maljene møtes og fortsatt snu meg 180 grader inni skoa.
Komentaren under fra @Anders_G burde vært printa ut og ramma inn og hengt opp i alle butikker som selger jakt/fjellstøvler.

45 minutter siden, Anders_G skrev:

Om skoene ikke passer foten din spiller det liten rolle hvilket merke de er eller om de koster 300 eller 3000 kroner. 

🤣

Endret av tubbs
  • Liker 3
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle vel ha kjøpt noken som passa perfekt men like dei så godt ellers er berre da som er. Gjekk  2,5 mil med dei i går med ca 15 kg på ryggen uten andre problem en da omtalte. Hadde riktignok brukt sportstape her og der men da synest eg er ein detalj for meg. Den sete jo på i dagavis og 2 rullar for 39 på xxl. Eg like og at skoa er litegrann romslige, meina desse er 47 men hadde nok uansett kjøpt 46 i desse skonå her, så så store er dei ikkje. Var nesten ubrukte og, solane nesten ikkje slitt onda skoen. Men eg må få bukt med sigesokk problemet for sokka som sige er pyton. Får prøva tynn sokk innerst som andbefalt ellers må eg til med gammasja.

Endret av can
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, can skrev:

Eg synest iverfall ikkje at ein kan forkasta ein sko om sokkane sige, galskap meine eg, gjekk 2,5 mil med dei i går med ca 15 kg på ryggen uten andre problem en at sokkane sige. Hadde riktignok brukt sportstape her og der men da synest eg er ein detalj for meg. Den sete jo på i dagavis så når 2 rullar kosta 39 kr på xxl så er ikkje da noke problem. Om eg kjøpe ein sko som passe perfekt kan da jo henda at sokkane sige allikavel. Eg like og at skoa er litegrann romslige, meina desse er 47 men hadde nok uansett kjøpt 46 i desse skonå her, så så store er dei ikkje. Var nesten ubrukte og, solane nesten ikkje slitt onda skoen. Men eg må få bukt med sigesokk problemet for sokka som sige er pyton. Får prøva tynn sokk innerst som andbefalt ellers må eg til med gammasja.

Dersom du syntes det fungerer greit å teipe beina samt å bruke tynn+tjukk sokk så er jo det helt supert. 

Foresten så kan du også teste to tynne sokker, ellers finnes det gode formsydde sokker som ofte sitter veldig mye bedre en raggsokker og lignende. Jeg har brukt icebreaker og smartwool i det siste og de sitter godt.

Å måtte bruke gamasjer for å holde på plass sokkene ser jeg på som galskap 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Innerst bruker jeg tettsittende sportssokk og tynnere tettsittende ullsokk blanding 50/50. Aldri hatt problem med sokkesig eller gnagsår.image.thumb.jpg.1b3865d355a007dc2c0d4dccf8ef05e5.jpg

Tynne bomullsokker bruker jeg ikke da bomull ikke er særlig bra i våt tilstand. I tillegg sitter de ikke på foten. 

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då skal eg heller vera litt galen, men prøve å spara ca 50-60% av lønna etter skatt kvar mnd dei siste åra og då må ein gjera sånt som detta her. Men eg må kjøpa gammasja og eg mislike lika mykje som faren til Emil i lønneberget å bruka penga. Neida skal vera litt alvorlig og. Prøve å spara da gjere eg, prøve å vera minimalist og, har hivd, gitt vekk og selt ut av leiligheten og rommet mitt heima ein god del bossekker den siste tida. Føles herligt rett og slett, mykje enklare å holda reint og mindre kviefult å støvsuga. Men alt med måte begge veia både forbruk,sparing og antall eiendelar.

Endret av can
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, can skrev:

Bomull nytta nok ikkje nei, er ein ullfantast eg men kan gå for «innblanding» og så bra tips Turlyst!

Ullblandinger har som regel bedre holdbarhet, men blir det for lite ull i blandinga lukter det høgg etter kort tid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
1 minutt siden, Anders_G skrev:

Ullblandinger har som regel bedre holdbarhet, men blir det for lite ull i blandinga lukter det høgg etter kort tid 

Da holder 50/50 - null lukt😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, can skrev:

Då skal eg heller vera litt galen, men prøve å spara ca 50-60% av lønna etter skatt kvar mnd dei siste åra og då må ein gjera sånt som detta her. Men eg må kjøpa gammasja og eg mislike lika mykje som faren til Emil i lønneberget å bruka penga. Neida skal vera litt alvorlig og. Prøve å spara da gjere eg, prøve å vera minimalist og, har hivd, gitt vekk og selt ut av leiligheten og rommet mitt heima ein god del bossekker den siste tida. Føles herligt rett og slett, mykje enklare å holda reint og mindre kviefult å støvsuga. Men alt med måte begge veia både forbruk,sparing og antall eiendelar.

Alt handler vel om prioritering? :)
Det siste man sparer penger på er fottøy!
Ikke noe klarer å ødelegge en tur mer enn dårlig fottøy!
Det være seg en tur på 3km til ukeslange fjellturer.
Funker ikke det man har på beina så blir det en dårlig opplevelse!

Jeg har talt!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje F**n om eg kjøpe nye sko :) da har de vel skjønt, iverfall ikkje før eg har prøvd råda eg har fått her viss ingen ting hjelpe får eg heller sjå. Ellers er eg enig med at dårlig fotøy kan ødelegga ein tur, frysing på beina er da versta synest eg men er jo sommar no då. 

Endret av can
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Husk å klippe neglene. 3 av mine er lost and gone. 2 er blå og snart lost and gone😁 Da er jeg oppe i 50%.

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
14 minutter siden, can skrev:

Ikkje F**n om eg kjøpe nye sko :) da har de vel skjønt, iverfall ikkje før eg har prøvd råda eg har fått her viss ingen ting hjelpe får eg heller sjå. Ellers er eg enig med at dårlig fotøy kan ødelegga ein tur, frysing på beina er da versta synest eg men er jo sommar no då. 

Hvis du tenker på hvor mange skritt du tar i løpet  av en lengre tur og hvilken belastning det er på føttene, er gode fjellsko en selvfølge👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.