Gå til innhold
  • Bli medlem

2-3 dagers fjell tur med finsk lapphund??


Anbefalte innlegg

Hei.

planen var å ta meg nåken dager på Hardangervidda med hunden, men har noen venner av meg der oppe no, og det er oppe i over 20 grader og såvidt vann der oppe. Så da lurer eg på om noen har noen gode forslag, vi trenger ikkje å gå så alt for langt, men har litt lyst å fiske og kunne gå noen timer hver dag, og må tilbake til start punkt siden vi må kjøre. Bor i Bergen men vil helst sør eller øst eller alt imellom, men helst ikkje lenger enn 4 t kjøretid. Så visst du har ett forslag så takker eg for det.

mvh Karina 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stølsheimen er nå fint, kjør nordover e39 fra Bergen sving av Romarheim- Modalen -Steinsland og opp anleggsveien. Gå til Solrenningen feks. Kom fra inni der i går bedre med vann der. Tørt som fy marka men er vann i bekker osv ennå men merket vann/tjern var mindre var god varme sjelden opplevd i fjella her.

https://www.ut.no/tur/2.22899/

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått litt oppi skogen hos meg nå i varmen og så lenge man finner noen bekker her og der for å kjøle ned labber og mager så greier de seg overraskende bra i varmen. Om din har mye pels under potene så ikke klipp dette om du normalt gjør det. De blir så mye mindre sårbeinte merker jeg når det ikke er klipt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.