Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste nettbutikk?


Mayhassen

Anbefalte innlegg

Annonse

skovdenatur.nu Har berre gode ting å seie. Rask service på mail og evt. over telefon. Får beskjed med ein gong om dei kan hjelpe med ulike ting. Har bestilt der to gongar og er like fornøgd kvar gong. :wink: Så er jo valutaen snill med deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXL.no har mye bra. Sportsnett.no er som regel dyrest, men har DTN rabatt. Men skal du ha billig fiske utstyr, så sjekk www.fiskebua.no . De kan skaffe mye utenom det som er på sidene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXL.no har mye bra. Sportsnett.no er som regel dyrest, men har DTN rabatt. Men skal du ha billig fiske utstyr, så sjekk www.fiskebua.no . De kan skaffe mye utenom det som er på sidene også.

XXL synes jeg gir kun gir inntrykk av å ha mye. De er som regel "utsolgt" for det meste. Varehusene er halvtomme, og det kryr av yngre betjening som bare svirrer rundt uten å gjøre så veldig mye (min mening). Men for all del.. det er mulig å gjøre gode kjøp der av og til.

Når det gjelder utenlandske nettbutikker er rei.com ganske bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Utenlandske da?

Noen som har erfaringer der?

www.sierratradingpost.com (US)

www.backcountry.com (US)

www.rei.com (US)

Bor i Usa till vardags och har handlat från dessa flera gånger och har aldrig varit några problem. Vet dock inte hur det är att beställa från Norden, men vad jag har hört så ska det också funka bra. Bör kanske tänka på att eventuella tullavgifter kan tillkomma, eller det kanske bara är till Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fant en ny butikk på nett her om dagen som jeg handlet en Bergans trollhetta 95 Liters sekk.

Syntes det var en meget oversiktlig og fin butikk som i tillegg har to faste utsalgssteder, ringte inn med et parr tekninske spm som jeg fikk god hjelp og veiledning på veien;)

Butikken var også meget gode på pris sammenlignet med andre.

Sekken kunne jeg hente 2 dager senere så ekspidering gikk fort;)

adressa er: www.sportsdeal.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Er ny bruker her på forumet, og ettersom jeg har lest så virker dette som et veldig bra forum med mye kompetanse.

Når det gjelder nettbutikker har jeg handlet litt her og der. For noen uker siden kjøpte jeg meg nytt fiskeutstyr til fjellfiske fra www.sportsdeal.no som jeg også ser at Partyboy også nevner. Likte veldig godt at jeg kunne ringe til butikken for å få gode tips.

Grunnen til at jeg endte på denne butikken var prisen. Jeg kjøpte meg Shimano Aspire 270L stang, sammen med twinpower 2500 FB snelle. Begge produktene var det knallgode tilbud på, og varene hadde jeg etter noen få dager. Så jeg kommer til å handle mer her!

Forøvrig knallfornøyd med stanga! Er det råeste jeg har noen gang har fisket med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.