Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling av powerbank?


Bokhylla

Anbefalte innlegg

Lyckeboden skrev (11 timer siden):

Har i et års tid nå hatt en fra Clas Ohlson. 20.000mAh.  2 USB-uttak hvorav ett er på 2,4 A - hurtiglading av f.eks. nettbrett.

Veldig godt fornøyd med denne. Og nå er den på salg også ;-) (de har innført en som er ett hakk større)

https://www.clasohlson.com/no/Clas-Ohlson,-Powerbank-20000-mAh/p/38-7355

Problemet med de fleste powerbanker er egenskapen de har til å ta til seg lading. Er det ikke hurtiglading kan du nesten bare glemme det. Har hatt testvinneren i over et år. Denne lader drone batteriene mine, mobil, kamera og er rask å fylle opp igjen. Anbefales virkelig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en Iiglo tidligere, men denne lider uttalt av det problemet som @tshansen nevner her. Den lader altså så sakte opp igjen at du kan jo le deg i hjel i mellomtiden.

Denne under her er på lager igjen 4.august og da ryker unge lovende på så det synger etter.

https://www.netonnet.no/art/telefon-gps/mobiltilbehor/mobillader/powerbank/andersson-powerbank-20-000-pdqc-3-0/1004014.11546/?gclid=EAIaIQobChMI2bPAk4DX6gIVBtiyCh3fJAPHEAQYASABEgKJ7PD_BwE

Endret av Roaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roaas skrev (23 timer siden):


Det var bl.a. denne jeg hadde med meg på ukestur på Hardangervidda nylig, og den levde opp til forventningene. Veldig grei pris også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend Gudvangen Bjørkeng skrev (1 time siden):

Tips til dere som har kjøpt Andersson banken. Om man lader den med usb-c tar det bare et par timer så er den fulladet... Siden mine først og fremst blir brukt til unger som plutselig ikke har strøm på dingsene sine, så er det en ganske kjekk egenskap :-)

Og har man ikke USB-C på sin PC/Laptop, så kjøper man vel en vegg-lader som støtter denne hurtiglader teknologien:
som denne:  www.netonnet.no/art/telefon-gps/mobiltilbehor/mobillader/vegglader/andersson-wall-charger-18-w-1-port-3a-qc-3-0-white/1011445.11543/
eller denne: https://www.netonnet.no/art/telefon-gps/mobiltilbehor/mobillader/vegglader/andersson-wall-charger-usb-c-pd-18w-qc3-0/1003993.11543/

QC 3.0 betegnelse i navnet på laderen fra Adersson dere snakker om her, står for Quick Charge, og nummeret står for versjon den støtter. 
Se: What is Qualcomm Quick Charg technology: www.belkin.com/us/resource-center/quick-charge/
og :  en.wikipedia.org/wiki/Quick_Charge

Har tilsvarende til mine Anker.....

Endret av zimwalker
  • Liker 2
  • Takk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.