Gå til innhold
  • Bli medlem

Kompakt kamera for turbruk


Terka

Anbefalte innlegg

Eg har Panasonic Lumix FT5 som padlekamera. Godt nøgd med det til denne bruken. Dette kameraet har heller ikkje noko beskyttelse foran linsa når det ikkje er i bruk, så eg var litt skeptisk til riper og slikt - men det har gått bra så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker et Panasonic FZ300 i hverdagen og på tur. 😛 kanskje ikke det mest kompakte da det minner om dlsr i størrelse, men som kompromiss mellom zoom lengde (noe jeg umiddelbart merka jeg ville ha mer av spesielt mtp dyreliv), 4k video, støv/vann sikkert og pris, så var dette helt topp for meg. :) Finnes langt bedre med større brikker osv osv men lommeboka rekke bare dit den rekker. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, torbjornhb skrev:

Okay, litt irrelevant, men til dere som bruker primært mobilen som turkamera, legg gjerne ut brukernavnet på instagram. Litt fint å kunne se eksempler på bilder :)

Jeg bruker både DSLR og iPhone, men etter at jeg fikk meg iPhone 8 har jeg stadig oftere lagt kamera hjemme... De fleste bildene fra det siste halvåret er tatt med i8: Instagram

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.