Gå til innhold
  • Bli medlem

Stor duffelbag og 158 cm som maksgrense på fly


a_aa

Anbefalte innlegg

Har en minst 20 år gammel gammel Adidas-bag på rundt 80 liter og tenker å oppgradere til en Osprey Transporter 130 ltr.

Har fått med meg at en del flyselskaper har en maksgrense på 158 cm som sum av lengde, høyde og bredde på bagasje, hvis ikke kan det bli smekk på lanken og krav om ekstra betaling - eller? :huh: 

Iflg oppgitte mål ligger Transporter 130 hele 6 cm over grensen... Er det noen med store duffelbager som har opplevd trøbbel ved innsjekking, eller noen som har gode tips om hvordan man unngår trøbbel når man er i grenseland mhp størrelsen?

(Evt tips til en perle av en duffelbag på 100-130 liter som jeg sikkert aldri har hørt om til knallpris? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har reist med TNF sin 155 ltrs bag rundt om i Norge, Europa, i tillegg til/fra Asia og USA med fly uten at jeg har hatt noen reaksjoner på størrelsen som har resultert i "smekk på lanken og krav om betaling". Men noen ganger har jeg fått beskjed å sende den som spesial bagasje. 

Målene på den er 48x48x80. (HxBxL)

Fantastisk bag som har tålt mye juling og still is going strong. 

https://www.thenorthface.com/shop/base-camp-duffel-xxl-nf0a3ets#hero=0

 

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.